Wednesday, February 15, 2012

Lelaki VS Pompuan























Apa-apa pun, laki dan pompuan saling melengkapi antara satu sama lain... Setiap makhluk ada lebih dan ada kurangnya... Selamat Hari Mak kepada semua emak dan juga Selamat Hari Aboh kepada semua aboh... Hik3

43 comments:

hOney n' cLOver said...

hari aboh lmbat laei la..hak3...

fathiah said...

haih... batpe lmbt sgt post entry nie... hahaha....

Ayeem Jemain said...

takleh byk lagi gambar?

Pijahh' de-Arr said...

hahahhaha..laki pompuan pikiran lain lain maa...~~~

=pp

+d.O.Y.A.h+ said...

timakasih anok mak! :P

MISS DIANA said...

aiseymennn , lebihkan laki nampak , grrrr :D

vampire's lovex said...

lelaki dgn bola tak dapat di pisah kan !!



aku benci bola..bhaahhahaa

adrinaqamarina said...

ni kira 2 in 1 ke ape ni?

hehe

kAmi dAn mEreKa said...

kalau lelaki sama ngan pompuan,
aish, masalah2. ;p

Pijisketch said...

Hari bapok x do lak.. hikhik

munirah said...

mengape kah ? haha

ain dzaya said...

apa der~
berat sbelah nmpak..
taw la laki...

puan ta semua camtu taw...
grrr~

Budak Chomot said...

HAHA. Nampak benau perempuan ni prihatin. Hee

Yuyu Musa said...

hahaaha...semat boh...

EIGHT IS SAMANIAH said...

update pom...

weh..tanpa pompuan laki takkan wujud..tanpa pompuan jugak semkain byk la gay kat muka bumi ni..

doyah dah sihat eh??

zura asyfar said...

laki ngn pompuan mmg lain cara berfikir..hehehe

mendatak hijau said...

aku suka n3 ko ni..
tepukk..tepukk

hiro said...

emmm...

.:padie_eyla:. said...

hahaha. oke. paham. -.-'

ADfeez said...

hahahaha nice one!!!

Nurana said...

hadoii..macam2 topic masuk.XP

J.Syazwana said...

walaupon aku perempuan tapi aku tak kisah kalau kene teman lelaki tengok bola sebab aku hantu bola jugak. hahaha !

Daus said...

Aku dah bleh sign in, keh3.... nak mengomen sket...

FaRa HanNaH said...

huhu..comel je.. ;)

Silent said...

oh
rupanya ko selalu pk pasal kawen...
oo...
i c...
i c.....

Rozuan Ismail said...

happy mother's Day

fasha said...

aku tak malu nak cakap.. "haa, betul lah tu"

nik lan nik mat said...

pmpuan : AF..mentor..AF..mentor

laki : lantak ko la

Master Hacker said...

haha....

ble tahan pemikiran ko...

cik_nita said...

entry ko yg pling skema,no0b,nerd,,,kuikuikuikui,,,

Rahmad said...

smart bro..

kreatif dgn pic kartun2 2..hehe..

pol said...

hahahhaa....aq mmg setuju la yg sal prmpn tu...hehe..(trkono batang hidung den...haha)

wawa^^ said...

rajin bro lukis gambo byk2 yer bro..
mcm bace komik plak..

*lambat bro update post kali ni*

ParkAir said...

kih3 ayeem punya komen tu aku suka! laki ngan pompuan saling melengkapi. kecuali bagi gay & les.

dillaazman said...

kat azura pon ok gak...koi3...makan pon sedap tgk bola pon sdp..haha!

Sab Buenoo said...

oh dah lama aku tak rasa perasaan macam perempuan tu. hahah

hamzah ian said...

babis

muhammad iqbal hakimi bin tahir said...

yang penting man u menang...haha

SYAFIQAHSALEH said...

haha..memang betul lah kan :D

kucing said...

pompuan tu asyik pikir pasai anak jer.....
kalo mandul camner???

aimie said...

aku confuse yg aku ni lelaki ke pompuan ? :/ sbb aku asyik fikir pasal bole je sejak akhir2 ni pffftt :P

Anith Hanisah said...

tipu je pompuan camtu..hahaha

Fiza Jaafar said...

tipu tipu tipu..mane ade pikir cam tuh,.~

back to top