Sunday, April 11, 2010

Alahai Tudung



Skang ni dah macam-macam pesen tudung ada di pasaran... Ada tudung singkat, tudung labuh, tudung nampak rambut, tudung tutup telinga aje & ada jugak yang tak pakai tudung... Yang pakai tudung baguslah sebab jaga aurat... Alhamdulillah... Tengok pun sejuk je, tak naik-naik pun.. Ada pempuan yang pakai tudung tapi baju singkat... Ada jugak yang pakai tudung rambutnya dikeluarkan... Lagi best, ada yg pakai tudung je...

Pempuan-pempuan skang kebanyakannya ikut pesen artis lah kan... Kalau cam Wardina tu memang cantiklah... Kalau cam Siti?


Mak aii.. Apa atas pale ko tu Siti??


Dato' Siti Syahrizat

Ntahla, macam-macam pesen la plak... Tempat yang paling nak dijauhi para lelaki adalah di Tangkak... Sebut je Tangkak, para gadis dah meleleh air liur... Purata tudung bagi setiap gadis adalah lebih dari 10 pasang... Dah buruk sikit nak beli lain.. Asal ade sale je dah takleh duk diam...

Aku sebenarnya bukan kisah sangat pun pasal hal tudung-tudung nih.. Tapi ada satu gambar yang memang aku suka sangat-sangat bila tengok... 



Tadaaaa...!!
Cantik kan? Rasa nak wat bini aje

48 comments:

Anonymous said...

itu la hajjah siti nurhaliza.

Huda Chentaqu said...

mcm bangang je gmbr ni....sengal nk mampos...
lbey baik x yah pkai tudung kn klau nk sexy2...

Wawan3y. said...

haha cube tnya dia pe motif pkai gtuh?
geli2 jep saya tgk. HAHA

Faiz Tapit said...

tw xpe... mluat gile

Kira said...

mempersendakan agama~

MANTOPP~!

Anonymous said...

heyyy...da gak yg pakai tudung tp xttp dada...huishhh...

Faiz Tapit said...

yg tu kasi rejam aje

AyuE SurihanyOt said...

nak buat bini pulak dah..aiyooo

Faiz Tapit said...

haha... tak mau lah...

Eyra Gadis said...

tangkak tu tempat tinggal ku. Takde pulak purata tudung 10 helai..derhhh~

Faiz Tapit said...

haha.. tipu ah

miss hunnybunny said...

haha..lawak je tgk gmbo yg bwh skali uh..dye xsmpat blajo kowt..skolah dye dh ttp..sian3..xsmpat mnuntut ilmu ag..

grOundnUt said...

hahaha...lepas sarung tudung gi masuk bar plak..layann JD...hahaha...^^'

bidadari said...

salam,

ape yg atas kepala datin ct tuh?tudung?atau tudung saji??musyikil nie....

♠ aQ.DaN.pUtera.kU ♠ said...

hodossssssssssnya pic last tuh.. uhukk

uMMUhabibahMohdH!Lm! said...

aahaha!tu laki kn :)
geli kot gmbr tuh yekk :P

cliché said...

sgt memalukn! :(

IFA Athirah said...

Haa.ak ingt gmbr last tu.x slap ak die sbenrnye x pkai tdung.membe die saje suh try sarung tdung..tp gmbr die tmbulkn fitnah gak la

Nur Mudrikah said...

baguslah kalo adasimpan nak mengubah seseorang itu ke arah kebaikan.

kip it up!

Anonymous said...

x taw ke..ct tu kn keje part time tgkp lebah..tu le 'tudung saji' nye....haprak...

sCHACINTA .D said...

assalamualaikum..jadikan Khadijah binti Khuwaylid & SAIDATINA AISYAH r.anha sebagai role model..insyallah perkara seperti ini tidak berlaku..

Nyssa Nuar said...

ni antare org yg menjatuhkan martabat ak sbgai gadis b'tudung..ahaksss~~

zmah said...

Bergaya bertempat...

saying of my heart said...

ni 1 lagi trend dari zimbabwekk.. wa ressprrekkk sama lu a minah

Nurul said...

bengongnya gambar bawah sekali tu rasa cam nak pelempang je dua kali

SoutulMujahid said...

hahahahahahahah!!! dato' siti syahrizat!!! wakakakaka!!!

TheChekJah said...

agak-agak la makcik oi kalo nak bergaya sekalipun. gaya makcik yang bawah sekali tu boleh mendatangkan marah n meluat org2 yang memandangnya.. marah sebab rasa mcm makcik ni mempersendakan agama. Senyum2 plak tu.. rase nak cili2 je mulut makcik ni... sabow JAh...

zerul zenal said...

kenapa siti pakai cam tu.... konon lady gaga la.... gagagagaagga

NUR AIN AZMAN said...

salam.

isk isk isk.

baik tak payah pakai tudung kalau mcm tu.

astagfirullah

lynda m0chi-m0chi said...

memalukn kaum wnita jewk.. g mampuih laa k0e.. menyakitkn aty aq jewk tgk gmba tuu.. spew pumpan yg xtaw adab BERTUDUNG tuu.??

rayyan amani said...

dlu jd pminat siti lek je..
lpas die da pkai tdung(yg x bpe ttup kpla) tus x bpe mnat da..
astaghfirullah..

teratai said...

salam faiz,

sekarang org pakai tudung kerana fesyen, bukan kerana tuntutan agama, sbb tu jadi macam tu......

kyna said...

sbb na ttp luv bite kot..... ntah aper2...
ni antare org yg menjatuhkan martabat ak sbgai gadis b'tudung..

nina said...

pompuan 2 nk mmrli la 2 .
xnk pkai tdung da r .
nk pkai cm2 lak .

kaktun said...

manusia akhir zaman, klu dia tahu seksa kubur tentu sekali x buat mcm tu!!

scha said...

memalukan Islam jer minah tuh. huh !

tulus sweet said...

cmana ni..org minat siti..;(

tulus sweet said...

cmana ni..org minat siti..;(

cik Ladies said...

siti ttp terbaik :)
siti tu masih perlukan masa lgi ..
sabar je la kan ..
tggu masa itu tiba . :p

yang gambar bawah skali uw ..
dy tak pkai mcm tu kan gi bandar ?
lawak je ..
dy pkai cmtu mybe kat tmpat yg private .. tp ad org upload plak pic dy kat google .. :)

Abu said...

itu la aku kerap kali dok kata atas tutup bawah buka bagi kat org... kan dah betul cakap tu tu...berpa punya hampess laaa..

hakeR said...

"cantek kan?? macam s**an..." kata Labi..

beyhanny said...

kalau nak pakai tdung cam siti tu tak yah lah cam orang bodoh je!!!!!tudung ape la camtu!!!!!

Norzilawati othman said...

mng siti pki tdg saji ke ade org bt adoi kelakar ler...

nis humairah said...

macam2 =.="

NukilanSang Arjuna said...

mcm bodo je pkai tdung mcm 2,,aq ase dowang ni pkai tdung bkn sbb nk jge tntutan agama,,tp skadar mnunjuk2,,2 yg jd mcm 2.....dunia da makin tua.....=(

bella james potter said...

entah pape . better tak payah pakai . dah mcm nak persenda agama jee kan ? puikk puikkk ! ;bb

anis aneesa said...

adoii,nk luruh jantung tgk gmbr last tu..mcm pftttt..naseb nie bulan pose..same2 la muhasabah diri..

Nooni said...

:D
lawa tudung :D

back to top