Friday, August 10, 2012

Kucing - Kucing Saya


Bila suruh puasa camni lah jadinya

Ini Kiki dan Koko masa kecik-kecik dulu... Lagi sekor tu dah mati

Tompok
- Betina
- Kutip dari warung makan
- Emaknya si Kiki dan Koko
- Kuat makan dan paling bising
- Tak suka didukung dan dipegang
- Mempunyai 4 pasang noktah bertindih di bawah perutnya


Kiki
- Betina
- Paling kecik sekali
- Suka duduk tepi tong sampah untuk tangkap lipas
- Paling banyak bunuh binatang lain untuk suka-suka
- Suka panjat tingkap pastu termenung
- Tidak berbapa


Ini Koko dan Kiki

Ini entah burung sape yang menjadi mangsa Kiki

Koko
- Jantan
- Paling debab dan besar
- Tidak berbapa
- Susah nak mengiau
- Paling kuat tidur dan pemalas
- Badan lembik-lembik dan sedap ditumbuk



57 comments:

atien rashidi said...

kiki comel gilaaaaaaa :D

@juera said...

style kucing hang tidoq..:)

iMah said...

comel nye poSsing...

suk said...

style r 3-3 ekor terkangkang gitu.

Fina Fento said...

tak senonoh betoi dorg tido

FarhanahAdzlan said...

knapa amik gmbar camtu..haha..
xdpat tngok ngan jelas muka die..=)

Fina Fento said...

ish ish ishhhh

Ayeem Jemain said...

semua kuat ngangkang cam ko

Najwa Husna said...

unik weh. haha

Arif Aiman said...

ahhhaiii... terbaik punya posing.. haha!

Cik Ca'ah said...

tegarnya dirimu menelentangkan kucing kucing itu. terseksa aku tengok pose depa tu. kui3

*Kak La* said...

si k0ko tu xkoko p0n.???

SoLy SoLicious said...

ololo~ comeynye tido lagu tu...~

J.Syazwana said...

oi pandai gila kucing ko posing. ko bagi makan ape ha? hahaha

Saddila said...

hik23 . comel giteww :)

dilladoodledat said...

hahahhahaha i wnt a cat too ! dang

Mr. Ben Franky said...

Bro, mcm mana ko blh buat kucing ko posing macam tu? cer ajar skit blh x?

ruzana roslan said...

hohoho

qiss.lovely said...

hahaha. glee !

Bigdaddyz said...

haha kool sangat ...boleh diam bodoh jer semua...

budaksetan said...

HAHAHAHAHAHAHA, ok shilake XD

ked said...

kim salam kat kiki..kate kat die, nak sainnn!!

wannurfazrini said...

yg mane satu ikut hang pegi teraweh hah ? hahahha

ramlah melaram said...

awat kucing hang suma dok terlentang jaa?

JIJI YU said...

apenye ko pedajal kucing suh telentang.hehe

cik saloma said...

hang telentangkan dye sb nak bg bukti jantina ke hape? ahahaha

..cik gugu.. said...

hahaha suka sgt dyowg terlentang eh..

kit :) said...

semart kucin , bhahaha ~ ghosak laa kucin2 tu abg faiz buat =.='

hamzah ian said...

babi apa tidur sama ni???

ShafiqIzwan said...

pergh terbaik la posing. hahaha.

Yuyu Musa said...

kucing2 same je ngan tuan dia.

-pemalas
-susah nak mengiau
-kutip dari blablabla...
-suka panjat tingkap

safiah sokher said...

Kucing jadi mangsa -,-

ParkAir said...

Macam kena racun tikus je?

Affan said...

@Yuyu: aku rasa pun camtu.

Suka panjat tingkap? kahkahkah, ni mesti selalu mengendap perempuan ni. cisssss

saya KILA said...

hahaha . kena virus apa nie smpai macam tu sekali . HAHAHAHA - comeyy

ashraf said...

tak berbapa tu yg xleh blah haha

cik jue said...

haha..mesti ko paksa dia posing g2..
mesti la berbapa...

NorHalizah said...

hehehe...ni malas ke bangun?

Eyka said...

suke koko..nak dy 2 bole? haha:P

zezolla_atin said...

kucing dia pose maut~ ahahah

i'm ezza haniza said...

nak koko!

Daus said...

weh, macam dah mati je... hehe

nurAMALLINA said...

hahahahahahhaha comel gila!

fairuz said...

haha siyes aku takut pegang kucin T___T kadang2 makan kat warung pun kakai kene bersila. haha

Raden said...

kenape bwh perot mereke ade bintik bintik..ape tuh?

iejjah said...

style lah...semua buat gaya kuak lentang...hahaha

muhammad iqbal hakimi bin tahir said...

haha..posing maut siot kuceng..

sofeafaudzi.photography said...

comelnye.. tapi bab tak berbapa tu kesian laaa... btw, nice name kucing tu. comel. and.. 4 noktah bertindih. hehe. lucu

adrinaqamarina said...

nak meoww kaler oren tu!!! aalaaaa

cikmegipama said...

HOIIII!!!!!!
PEHAL COMEL SANGAT NATANG NI!!
AKU DAH KETAP2 BIBIR DAH NI!!




FUHHHHH........

meowwmania said...

wahhh!! suka kucin jugak yer..

celet jari sket ;)

khairiyah said...

comel gilaa..macam tuan dia HAHAHA :P

aiEz said...

nah terbungkang tido,hahaha..

Isteri Encek Bard said...

geram ngan nyau

AesyaZealous said...

semua pn nak terlentang..hoho

Siti Mashitah Saidin said...

comel! nak sekoq!

Anonymous said...

kucing awk ke kucing mak awk?hee..

back to top