Friday, November 4, 2011

Hai Semua



Entah apa kaitan gambo ni dengan entri

Hai semua orang yang tengah baca apa yang aku tulis ni... Aku nak kasi tahu yang aku masih lagi hidup dan bernyawa di dunia ni... Aku sebenarnya nak update blog ni lama dah tapi internet kat kolej aku laju nak mampos ngalahkan siput babi buasir... Dekat 3 minggu bilik aku tak boleh konek internet langsung... Jadi kat dalam bilik aku hanya mengelamun dan tengok cerita Hindustan tanpa subtitle... 

Besok aku nak balik rumah dah, dengan harapan tiket bas masih ada... 
"Apa pasal tak beli awal-awal?", jangan tanya soalan ni, please... Aku sendiri pun takde jawapannya... 

Apa-apa pun, berjaya balik rumah ke tidak, Selamat Raya Haji untuk kau orang... Makan lembu tu jangan banyak-banyak, nanti kena sawan... Babai...

39 comments:

iz said...

akhirnya..

azri johan said...

selamat beraya ye lembbu...opss

Aiman Isa said...

aha..selamat raya~

selamat balik jugak~

C i k P i p i T e m b a m said...

hahaha. ingatkan dh xde :P slamat hari raya ye !

Saddila said...

selamat hari raya tapit .
ayah wa mantai 26 ekor lembu tahun ni :)

Nyamuk Terbang said...

slmt hri rya ^^

IQBAL ZARIN said...

tapit jom balik phg dgn aku. hue hue hue

KizZ said...

Hoho..welcome back..RAjin-rajin update ye len kali (nasihat diri sendiri ni)

Norlida Ramli said...

selamat hari raya..hehe

hati2 balik esok :)

ainna baijan said...

selamt hari rye!

Anonymous said...

ramai gila bajet memebr kat sini... ceh....

budaksetan said...

gila,tak sangka hang hidup lagi,ingat kene sumpah jadi lembu tadi

M Firdaus Mohd said...

selamat hari raya brah!

Pure Lily said...

selamat rayer...:)

hamzah ian said...

fakiu

chiah_ismile said...

selamat ari raya...jge2 lembu ko t kne korban plak!

cikpia said...

pestaim aku dengar orang kata makan lembu..... selalu kan ke orang kata makan daging? he he.....

selamat hari raya aidiladha tepet!!!

Isteri Encek Bard said...

owh ado lagi ko faiz.. adeh akak ingat dah jadi korban.. hihihi gurau jer.... tenet akak pung tak leh konek eh salah eja da connect sagat gak.. sila gunakan perkataan yang betul hokeh...

asyikin johari said...

ooo.. patutla lame xupdate :P

Anonymous said...

akhirnya...setelah lama menuggu..hari2 p cek blog faiz tapit

Anonymous said...

akhirnya faiz tapit ksygn tlah muncul..=)

Baiz Mamat said...

konek internet..hohoho..lucah..

WaniZakaria said...

sawan apa pulk kau ni kalau makn lembu bnyk2.hehee.

budakampung said...

jalan kaki je la kalau tiket habis..hehe..selamat hari raya ~

salwaismail said...

Hidup lagi kau yaa. hahah selamat hari raya :)

Puteri Iqa Izyan said...

balik ni agk2 jadi mangsa korban tak?

:D

safiah sokher said...

selamat hari raya haji bero

Hawa Ahmady said...

hahaha..suke ayat yang terakhir tu..
"Makan lembu tu jangan banyak-banyak, nanti kena sawan"..haha

Rafidah Bakri said...

alhamdulillah. masih hidup. hehe... selama hari raya :)

Azza Rynna said...

haha...tgk hindustan x bersubtitle,,

onie said...

akhirnya muncul jugak ko,haha......


p/s:selamat hari raya aidiladha..

Fieco said...

cehh.. mkn la sgt.
byg lembu pon aku tak nampak raya nih. =.=

Anonymous said...

anon yang komen tu mesti tapit..tau dah tapi anon ni bukan tapit la. kah3

azma' izatul said...

wah lama tapit xupdate...

..cik gugu.. said...

hahhaa sengal..

nurayunni said...

slmt bro!

SoutulMujahid said...

entry mcm ni pun byk komen. haha

Miss Dolce and Gabbana said...

Salam Aidiladha bro. :D

Hisham Damiri said...

Pehh...tngok cite hindustan x de subtitle? boleh naik gile tu..

back to top