Monday, November 7, 2011

Selamat Beraya Haji



Ni Ayap yang cakap mereka ni adik-beradik... Aku percaya je...


Sebelum apa-apa, Selamat Raya Haji kepada semua... Udah-udah lah makan lembu tu... Aku baru balik dari kampung ni... Raya Haji aku sama je tiap tahun, pergi masjid semayang raya, melantak jap pastu sambung tido... Bangun je terus melihat tibi sampai bosan... Pastu tido balik... Entah kenapa bila Raya Haji dengan Raya Pose dia punya soul lain-lain... Mungkin sebab Raya Haji tak dibudayakan dengan kasi duit macam orang politik dekat-dekat masa pilihan raya... Masa kempen, cakap macam sanggup cebokkan berak sorang-sorang orang kampung, ye dak? Lepas menang, sibuk jaga telor sendiri je... Arghh, apa jadah masuk politik pulak ni?

Masa nak balik kampung semalam, beg baju aku kena kencing ngan kucing... Antara Tompok, Kiki dan Koko, memang takde suspek lain dah... Cilake, makan tido semua orang bagi, nak kencing kat mana pun tak reti lagi ke? Habis buku kuliah aku... Cuti-cuti jugak, assignment mana reti cuti...


Nota hancing

Yang sebenarnya, cuti aku sampai Rabu ni je... Hari Khamis sampai Ahad aku ada kursus amende entah... Panjang sangat nama beliau... Dah lah kena bayo 400 hengget... Dari situ pun dah jelas menunjukkan aku tengah pokai sekarang ni... Nak beli pencil box baru pun pikir banyak kali... Sape yang cuti beliau panjang lagi tu, tahniah lah...


23 comments:

Cik Bunny said...

lembu terasa XD

aiyahassan said...

salam adiladha.
msti bau buku ko cm hareeemmm kn

kehkehkeh

Saddila said...

cuti kejap ?? kesian okbai !

Ponds said...

haha ngok ngek :p :p

salwaismail said...

padan muka! sepatutnya kucing tu mau berak je terus. hahahahaa :)

SoutulMujahid said...

"tu pun nak kecoh. aku ni?". hahahaha!!!

Billa.Bel said...

hahahahancing !:P

iLiAiSyAhkaDir said...

selamat hari raya =)

NISA GAY said...

aku cuti 2 minggu.tu jer aku nak ckp.chiao!

~Nana BamBam~ said...

cian lembu tuh..dapat 'cuti' haha.

Yuyu said...

lembu cuti selamanya.lagi best.

Ayeem Jemain said...

buku nota betul macam dak skolah

J.Syazwana said...

peh untunglah. gua dah start keje esok =___=

Hansyirah Takezur said...

trimas tapit... cuti aku panjang...

sabar laa noh....

EG said...

Hahaha... xbley blah lembu tu.

Juno said...

bersyukurlah.

Fyqa said...

HAHAHAHAMPEH!

pdan muka jugak. err


;)

Fieco said...

kemon dude,ok la tu smpai rabu.
aku lgsg xcuti xberaye taon ni..

btw, lembu kau pelik. XD

ain dzaya said...

hahaha..
ngok ngek sungguh..

selamat berhari rayer dan berasgment lah tapit.

Anonymous said...

Eh eh eh eh lembu tu style jugak ;D Hihik biasalah Tapit :P

Cik Eliza said...

feh! ahahaha!

Anonymous said...

affordable car insurance collector car insurance hertz insurance reates auto rental. auto insurance companies san antonio texas, [url=http://autoinsuranceonlineusa.com/]geico car rental insurance[/url]. paramount auto insurance kansas car insurance policy.

state farm car insurance claims department, states that don't require car insurance. geico car insurance cancellation policy. auto california insurance modesto california state car insurance for poor.

TwiggyLiyana said...

hahaha, tahun lepas, saya pun cakap camtu jugak, cuba tengok :D

http://www.liyanaznil.com/2010/11/14/justin-bieber-and-tan-sri-lim-kok-wing/

back to top