Monday, March 21, 2011

Gambar Terbaru Freemason Di Putrajaya


Mamat ni aku jumpa merayau-rayau kat tepi stesen minyak, pastu aku suruh 
dia posing sikit nak letak kat blog... (Padan muka ko Nami... Kah3)

Hari Sabtu aritu aku pergi PD... Port Dickson atau bahasa melayu nya, Pelabuhan Anak Kote... Pastu esoknya aku pergi Putrajaya pulak, tengok belon udara panas... Saja je pergi kat tempat Freemason ni, nak carik bukti-bukti untuk buat orang lain kagum... Mende-mende Freemason ni kita kena kaji, kita kena taksub, baru lah dipandang mulia di sisi masyarakat... 

 Tengok kertas yang dibuang tepi jalan ni... Ada bentuk segitiga! 
Freemason ni!

 Ini pun sama... Kat jalan yang pecah tu cam bulat sikit tapi pecahan dia bentuk segitiga... Freemason ni beb, Freemason!

 Tengok pokok ni pulak... Tak lain, tak bukan, mesti kerja Lady Gaga ni!

 Lampu dia sangat pelik, tak macam lampu kat rumah aku pun...
 Ni Freemason ni!

 Tiba-tiba ada satu kayu terpacak tepi jalan... 
Ini simbolik Freemason Tower ni!

 Ini pun sama... Freemason Tower! 
Mungkin Lady Gaga yang tanam... 

Air tumpah ni bentuk dia macam salib... Ni Freemason ni!

Lagi bentuk segitiga ditemui... Freemason ni!

Tengok belon ni pulak... Macam lambang mata satu... 
Eye of Horus! Freemason ni!

Kesimpulannya, Putrajaya ni memang penuh dengan elemen-elemen Freemason... Pengajarannya, marilah kita beramai-ramai menjadi taksub dengan Freemason ni dan belajar untuk memFreemasonkan semua benda kat dunia ni!

P/s: Petikan dari Mr. K, "...because they see what they want to see..."
- kalau mende tu yang korang carik, 
mende tu lah yang korang akan jumpa -

50 comments:

Fiffy Hazirah said...

epic! kahkahkah

iniialahaku said...

hahahahaha...aduh aku gelak pecah perut weh..

♪..aq[daN]pUteraku..♪ said...

asal pelik lady gaga..gagagagga :)

Hafifi Borhan El Said said...

huhu..sengal lak aku tgk...hehe

..Nasz.. said...

hahaha.. mcm2 ada.. freemason nye kje la nih..hahaha

♥ tiah ♥ said...

ahahaha! style doh!
mmg free abes..kah3

Anonymous said...

you make my day lah faiz. hahha. :)

Cik Jie said...

hahaha, mmg lawak ar. tu la kdg2 org kite ni tksub sgt ngan bnde2 cenggitu pdhal xde pape pn :)
p/s: pasni xleh p dh ptrajaya, byk sgt elemen freemason tu ;p

nik lan nik mat said...

spender aku segi tiga..aku freemason jugak ke????
ahhhhhhh!!!!!!!!
tidak!!!!!!!!!!

Farah said...

Kenapa mesti banyak angkara LG??tetibe tak paham (= =")hoho
eh2, stesen minyak tu dah hampir sangat dgn rumah farah..haha..

dakpipimerah said...

sbb tu la duk sakit pala ni,, freemanson nye pasal ke ni? hahhhahha

kejap: wahh,, ngn mr k la plak,, kawan rpat eh,, hehe

Hakeem Yusof said...

nasik lemak 50 sen . freemason

arina said...

hoi,pegi ptrajaya x ajk!

zey said...

huyo..pedas!









kasi kat budak2 taksub ni bagos~

cik_nita said...

dushhhh!!!dasar freemason seeker,,,habes sume bnda freemason sje,,,,ahahahahahaha,,,terbaekkk

airaniez wirdani said...

Haha..lawakla kamu...org yg terlalu taksub dgn freemason nmpak kepala upin ipin pun rs freemason..kahkah

Hashira Yusoff said...

hahaha..gila la awak ni. Taksub abes dgn freemason! yelah..nak dipandang mulia? :P

Hakeem Yusof said...

wei aku kutuk ko kat blog aku . baca la kalo ko berani . www.hakeemkira.blogspot.com

Eza Faezah said...

sengal dak faiz ni.. huhuhu

Unknown said...

habislah samsa aku bntuk segitiga..cm ner nk makan..fremason la katakan

Lulu Rahman said...

haha. gila kelaka ;D

Yuyu said...

hahahha...aku tak tahu nak cakap caner la paiz....sangat kretipp weh...pesanan aku satu je,cepat2 la kasi jongos ko kapel!!!

Ayeem Jemain said...

haha ramai butthurt nihh

doyah said...

hahahha. nakal

Unknown said...

sarcasm..haha..n1

Nur Afifah Mohd Ghazali said...

Freemason Freemason !
haha

Doppelganger said...

freemasom loves lady gaga.. hahaha.. hebat

Lysa said...

semua freemasom. haha

Nialicious said...

haha, lawak gilaaaa.

Nurul Nadhirah Ramlan said...

HAHAHAHAH xD semua pun freemason

fungi freak said...

sgt setuju.....

mende2 kecik y kbtln pon org ckp freemason.....

nympah.....

tp sape la kite nk backing kan... nnt org salah tafsir kite nie sokong freemason plak.... cehhh

Nur Rejai Salmah said...

nape tuka profile pic?

Salvator said...

terbaekkk!!!lawak giler!

Anies Anessa said...

terbaek!terbaek!
aku suka cara lu..hahaha

Unknown said...

Kahkahkahkahakahakahakah
klaka jer...
Adehhhhh...
Suke r bace blog ni...
Baguih baguihh....

silent said...

ahaa..mangkuk

Bella ♥ said...

betul betul.

kalau kita tak set dalam kepala hotak kita pasal benda benda ni, selama ni kita tak penah perasan pun.
tapi lepas citer citer cenggini keluar, barulah semua benda yg kite nmpk ade kaitan dengan perkara tu SECARA TIBA TIBA! (yela, sebelum ni tak penah perasan kan?) hahahaha ;DD

pathetic!

NoraChan said...

bongok.. aku igt kan betol2 la controversi lagi... rpenye ko je yg wat anasir sendiri... hahaha...
saiko...

themissingikmal said...

1st skali, aku kenal mamat yg pose kat stesen minyak tuh...artis kot..haha

sumpah celake gile ko nyer entri...mmg terbaik lah! SKARANG AKU DAH TAKSUB NGAN FREEMASON...thx dude

hahaahaa

dinieezyane said...

Bahaya siot Putrajaya ni.

Belalang hijau Perisik said...

entry lu mmg klakar...

tp dlm klakar2 tu ade dia punya masej...gud bro...

:)

Cheyah said...

hahaha... xtau nk ckp pe :P

athirahzaki said...

kahkah.
terbaek ah punya perli.
eh baru tahu maksud sebenar
Port Dickson~

Aini said...

hakhakhhak.. masuk raja lawak musim depan ok.. i undi nanti.. =)

detkbell said...

mcm celaka! totally the best

Anonymous said...

ko tuh yang taks0000b!!

rj Etika said...

hahahahahaha!!!! cam bodoh! hahahahaha~~~

Kak Long said...

freemason tu ape?




loser ke ty camtu? dayummm

mamagorjes said...

kah kah kah

best gila!!!

menusuk ke kalbu beb!

cikpia said...

ha ha....... camsial!!!!!

back to top