Sunday, March 13, 2011

Kawan Baikku Bernama Abdul



Aku ada sorang kawan baru, Abdul namanya... Abdul ni baru je aku jumpa beberapa minggu lepas... Sebenarnya, aku taktaw pun nama sebenar dia... Aku main reka je nama dia tu pasal dia taknak bagitaw nama dia... Umur dia pun aku taktaw jugak... Tapi, dia baru jugak lah pindah kat kolej aku ni... Duk sama aras ngan aku je... 

Si Abdul ni memang baik dan peramah... Siapa-siapa je yang dia jumpa mesti dia tegur... Tanpa mengira saiz mata mahupun tompokan di dahi... Sebab tu, aku suka lepak ngan dia... Dia memang cool gila lah... Senang masuk pale bak kata bebudak rambut pacak zaman sekarang ni... Tapi, aku tak kompem masuk ke mana pale tu dan pale siapa yang dimaksudkan...

Tapi, si Abdul ni suka mintak-mintak makanan ngan aku... Tu aku tak berapa gemar tu... Aku nak bagi megi, dia wat sombong je... Bagi roti pun dia buat main baling-baling je... Ada ke patut? 

Aku taknak kawan ngan ko dah Abdul! 


*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Ni muka Abdul time mintak makanan...
Ni link blog dia, ~TheAdorableAbdul~

35 comments:

HelMi ZaKi said...

waaaaaaaaaaaaaa... tomiey3..
abdul mmg tomiey..

Ateynmohd said...

cettt ! igtkan sape lah td . en.miow upenye .. hahaha ~ tp abdul tue mmg comel . hahah ~

exgf abdul said...

meaoooooowww!!!~

Miera Hassan said...

knp xleh masuk link blog abdul??haish

Puan Kutu said...

haha kiutnya si abdul nie..:)

Hansyirah Takezur said...

teringat poolak salah satu scene dlm cte shrek tgk muka si abdul ni.

fungi freak said...

hahahaaa... mule2 aku bengkek sbb kene tpu ngan link blog si abdul tue...

bile pikir balik... abdul bkn nyer manusia... mcm mne ade blog...

ahhhh bangang punye ko paiz... ko dh buat aku rse so stupid wuhuhuuu.....

Afuan Shah said...

sengut!!!adooii

Unknown said...

Blog not found
Sorry, the blog you were looking for does not exist. However, the name theadorableabdul is available to register!

haha :P

habsahharun said...

asal tak leh masuk link abdul?
oit abdul, comel nye ko..meh aku gigit telinga tu..

doyah said...

miau miau. comelnya dia~

Unknown said...

aloh-loh!!! kiut gila abdul ni.
haha, mati2 aku ingat manusia.

Anonymous said...

hahhaa. dh agak dh.
=p

RastaMat said...

hahahaha...

XIX Dragunov said...

wooh wooh~ comel gile~ haahahaha

Unknown said...

confident je bg link blog abdul

Ieyka Lovva said...

ingtkn org..hahaha

SoLy SoLicious said...

eeeii... sengal sungguh abdul 2 kan .. haha

ina said...

hahhaa.. ingt btoi2 org.. cis cis. tetipu!

Hani Shaklee said...

hahaha..comeynyerr.. ingatkan manusia tadi..hehehe

jom bace entry baru ku:
@ sila berhati2 scam message di FB

cikmemy said...

ko tipu aaaa blog abdul takde...baik ko buat blog dia sekarang.cepat!cepat!
(paksaan)

Sharifah Nur Aina said...

haha semangat gila tekan link tuu =.=

Yuyu said...

kah kah kah....gila demand abdul..tukar nama jd justin bieber la plsk weh...hehe

Yuyu said...

kah kah kah....gila demand abdul..tukar nama jd justin bieber la plsk weh...hehe

Unknown said...

nak mintak num abdul tu bleh x?? comel gler...

XDXD

budak kecik said...

comeyl giler kucing tuh~!

abdul ni mmg x mkn saman la... ape kata ko try bg beliau baskin robbin ke. konpem beliau maww! ngeh3

Amanie Khairunnisa said...

haha puss in boots da tukar name jd abdul ke =))

dakpipimerah said...

abdul tu mane bole mkn megi ngn roti,,dia nk ikan lah,,hahaha

Wanie Aziz said...

hahahaha!=D

nik lan nik mat said...

tu bkn abdul...tu bedul...hahaha...sejak bile kwn ngn kucing ni...

Kak Long said...

tiga abdul... tiga abdul.. tiga abdul..uuu..uu..uull..


comelnye si abdul tu aii rs nak tampau2 je.. blog die tidak ditemukan. tipah tertipuuu

Ana Aisyah said...

ntah kenapa aku nampak abdul nih cam hensem plak...

hensem weh abdul nih!serius!

cik lia ye said...

abdul ni ade kembar..name dia abdullah

adrinaqamarina said...

aku sangat suka kucing kaler oren. sebab tu aku suka garfiled!

Dol said...

aku pun jujur dan lurus bukak link blog abdul yg ko bg. =_=" anyway, instead of tulis entry yg panas2, i'd prefer ur funny one. pleasant 2 read n digest. :)

back to top