Tuesday, June 28, 2011

Pengalaman Aku Naik Komuter




1. Tengah berhimpit-himpit kat stesen Mid Valley, henset Sony aku kena curik.


2. Masa tengah berdiri, kena raba dengan laki.


3. Masa tengah berdiri, ada amoi saja lekatkan dada beliau kat belakang badan aku. Sedap.


4. Tangan aku nyaris terkepit kat pintu komuter.


5. Masa dalam komuter tengah penuh, ada apek borak kuat-kuat ngan kawan dia, air-cond takde, muka aku berhadapan ngan ketiak abang Negro, bunyi ringtone macam-macam, pastu ada baby menangis kuat-kuat.  


6. Walaupun tengah sesak, ada sorang pempuan tudung labuh khusyuk baca Al-Quran. Kagum. 


7. Aku pernah duduk dalam gerabak penuh dengan mat Indon masa Piala Suzuki.


8. Aku pernah tertinggal laptop dalam komuter. Nasib baik sempat ambik.


9. Aku pernah nampak kapel Melayu main cium-cium pipi kat KL Sentral depan orang ramai.


10. Main gesel-gesel best sebenarnya.


11. Aku dah banyak kali kena marah ngan abang komuter pasal salah masuk koc wanita.


12. Aku paling benci orang suka tengok movie dalam komuter.


13. Aku pernah kentut dalam komuter sampai semua orang naik angin. Tapi, tak kantoi lah.


14. Paling lama aku kena diri dalam komuter dari stesen UKM sampai Rawang.


15. Aku paling benci stesen KL Sentral ngan Mid Valley pukul 5 petang sampai 7 malam.


44 comments:

cik pha said...

kentut? adoyaii

wannurfazrini said...

hahah sabor jelahhhhh!

Sayid Ann Ima said...

ktm klu hari biasa from 5-7pm mmg x best
hohoho
X)

anamizu said...

suke yg #6..subhanallah ^__^

Amirah Jafri said...

Hahah ok byk part geli ni tp kelakar.haha

sailaaf said...

suka num 13..hahaha

Ayeem Jemain said...

aku suka point no 3 je

Gadis Kecil said...

pergh..lame tuh kene diri!

mesti lenguh kaki kan. hihi

doyah said...

gesel2 dgn ktiak nigga, auww. pnh tak?

Shaofie said...

aku benci kelembatan yang cuba ditonjolkan KTM. dem seribu kali dem.

forever love said...

hahaha.. adat la tue.. nama pun naik komuter...

Unknown said...

ko ada time suzuki tu? Aku pun sama! Giler macam tin sardin! Btw,sangat setuju dgn komuter M.Valley yg mcm tett time kul 5.

TERBAEK!

Fazlinil Irma said...

saya menyampah tengok orang yg tak sabar nak masuk. bagilah peluang orang keluar dulu. pentingkan diri sendiri betul.

murnimahyum said...

ko memang saje je masuk gerabak perempuan tu kn?

za said...

no. 13 tak leh blah

Unknown said...

kentot! cis. tak bleh blah.
hahaha :D
http://salwaismail.blogspot.com

muhammad iqbal hakimi bin tahir said...

haha...part berhimpit ngan mamat2 indo bangla pa semua paling tak best...

Solihahazahar said...

haha memang tergugat imankann? apekate sekali sekale cepuk je sorg2. biaq aman sikit dunia. hahaa

budaksetan said...

kah kah, dengan amoi tuh aku pernah, tapi bontot je, HAHA

adrinaqamarina said...

thanks untuk point 15 tu sebab boleh jadi sebagai panduan untuk aku balik msia nanti :(

kat sini pon dah cukup benda3 cam ni, tapi lagi teruk~~~

Yuyu said...

hahaha...naik komuter tibe2 ade group pompuan ni gelak kuat2..sembang pecah tingkap..gosip mcm2..yg tu rasa jgk nak pegi dan sepak suruh duduk diam.

situasi:koc wanita.


sekian.

Unknown said...

lepas ni kau buat private komuter utk ko je.semua masalah tu setel!!

Lucy S. said...

beli henset baru la pasni kan. wakakaka

Muhamad Zaki Zafir said...

no 7 aku pernah beb.teruk kena bahan mat indon yg cat muka dia sparuh merah sparuh putih dgn fan msia.aku takut gaduh je mase tu.haha.

ezza haniza said...

hahaha,,,ooo,ko la yang kentut tu kan ?hahaha

Syamimi Hazirah said...

Naik komuter, monorail or lrt memang tak best even good to reduce air pollution.

Pink said...

aku paling sokong nombo 15! =,="

Shahada Fauzi said...

kentot???hahahahaha..sengal betol perangai..bau ape la masa tu?bau petai ke? ;p

Cik Caah said...

pergh,tang muka ngadap ketiak tu yang tak boleh tahan. mau pengsan kot. huhuh

C i k P i p i T e m b a m said...

HAHAHAA , faiz2 ,. kntut je tau . ayemm gatal ouh suka no3 . hahahaha

Alin said...

semua kat ats tu dh jd rutin naik tren :D

mushroom said...

no 15 aku setuju sgtttt

suk said...

kalu jumpa kapel melayu cium2, cuba try pasang lagu "kalau berpacaran" sebelah kapel tu. apa jadi.

Mashe said...

tak suka naik komuter

vampire's lovex said...

mesti ketiak negro tu busuk nak mamp kan..hahhaa

qeef... said...

rasakan kau.. haha..!!

Hafifi Borhan El Said said...

6

Mama Zara said...

kentut? ahahaha....

Unknown said...

kesimpulan KTM tak best..end~

soutulmujahid.com said...

aku x pernah lg yg no.3 . tggu rezeki datang

Miss Kotak said...

stesen midvalley mmg leh wat org pingsan!huhu

Cahaya Mama said...

suke yg last tu,..gileeee sesak weh mse tuh,..arrgghh,mcm2 bau org dr pagi xmndi,.haha

Anonymous said...

KTM :
sesuai pada nama !
Keretapi Tok Menyeksa !
hahaha ! .

Acik Mano said...

hahahaha..time kul 5 - 7 mana2 stesen pun sama gak crouded nye.. mmg kena bediri le..bagi acik2 yg dah masuk 5 siries ni.. mmg seksa le nak bediri lelama.. bayangkan kalu nnti we all kena pencen umo 60.. mau rasanya bawak krusi lipat kecik sendiri sbb tak mo berdiri..

back to top