Wednesday, June 22, 2011

Tolonglah Like Gambar I Taw


Hai u'ols!

Nama I Puteri Sara Tapitun Bt Gonjeng, tapi boleh panggil I Tapitun je... Sebenarnya kan I baru jew join contest 'Pencarian Wanita Cantik Tak Hodoh-Hodoh'... Contest ni tak susah pun nak join, just ambik jew gambar dan paksa orang yang kita langsung tak kenal untuk like gambar kitew tu kat pesbuk... I ni memang suka taw paksa-paksa orang, kalau taknak like nanti kitew unfriend dia pastu taknak kasi dia tengok gambar kitew tunjuk lurah tetek kitew... Hik3... Eh, comel nya rasa bila gelak camni... 

Contest ni I pun taktaw lah siapa yang anjurkan, yang I taw mesti mamat-mamat pervert punya kerja... Tapi I pedulik apa, dah naluri semula jadi I memang suka jaja muka sendiri... Its not my fault okey? I'm just being me... Hik3... Alah, comelnya I ni!

Okey, ni sedikit sebanyak detail mengenai I: 



Nama penuh: Puteri Sara Tapitun Bt Gonjeng


Nama manja: Tapitun, Cutey, Mokgobja


Boipren: Tapit Shah Bin Malek Gusti


Hobi: Jaja muka sendiri, paksa orang like gambar dan buat muncung babi 


Cita-cita: Pramugari, cashier 7E dan model Sugus


Moto: "Ex5 pun okey!"


Lokasi gambar diambil: Tepi longkang rumah jiran, kerusi tu curik kat kilang kayu

Jangan lupa like gambar I taw! Siapa yang like nanti I bagi 
dia gambar I tengah berkemban... Limited edition ni... Hik3



P/s: Mende bodoh camni jangan nak buat event ye... Sakit hati taw tak?

88 comments:

Daus said...

Har3... skang da blambak doe jenis paksa2 like ni, entah contest pe entah, cam bleh jadi jutawan lak lau menang... ptuui!

cikmegipama said...

jodoh kuat nih.
muke same gn muka boipren.
hahahah..
mcm !@#$%^&*(

lynnlola said...

haha perli giler entri ni. nice~ haha. kurang suke org yg suroh2 kite like gamba diorang bagi diorang menang. kite tak dapat ape pon <--- dasar ati budi aku kedekot. haha

LeMaNtO said...

kontes tis diaaa..

budaksetan said...

SHILAKE
SHILAKE
SHILAKE
SHILAKE!!!!
ARGHH

hamzah ian said...

faking

Nur Nazrah Bibi said...

ahahahahhaha , i like pic you , nti you like pic i juga ye .


*aku terkesima tgk gmbr ats 2 faiz . hahah

iqa doowe said...

da like da...hehehehe

iqa doowe said...

like3

MiminYuyu said...

haha....pompan2 skank memang ske contest2 taik ni...

Zarip Ayman said...

HAHAHAHAHAHAHAHAA !!! xbleh blah ! mmg ramai golongan cmni kat pesbuk !

yeb :D said...

gud job. HAHAHAHAHAHAHHA

Yuyu said...

owh!!!gambar tu macam @#$%@#%@%!!!...


ish3...haha..takpe..nanti i like okehhh...tak sabar nk like nih..

hamzah ian said...

babi pegang tetek gmbr tu.. hahaha

Saddila said...

perli memerli antara sesama .
HAHA :)

husnaradzi said...

hikhik i pon ada join contest . uolss smua like gambar i skali tao . hikhik

pergh gambar meraba-raba si tapit tuh .

Pink said...

kahkahkahkah! celaka doh gamba yg meraba-raba tu. ishishish =,=

cimöt said...

cam haremmmmm je..tapit-tapitun..arghhh..seswai lewww tuh...

Mr. Asada said...

HAHAHAHAHAHAHAHA.. nak like lah! saya nak gambar berkemban tu...

Hanys Najib said...

ok, I dah like ur picture dah..cantik lah u niii..u like i punya pulak ea..gud luck dear..

kahkahkah

=.='

nik lan nik mat said...

aku xde pesbuk...nak like mcm mane gampang..har3

budak kecik said...

wanita cantik tak huduh2? kahkah

jadah ape ak nk tgk ko berkemban wahai puteri sara tapitun. bbbwweekkkkkkkkk

Raden said...

gambar tuh tapit ngah pegang tembikai puteri sara tapitun

Cik Caah said...

haha. sarkastik gila!

Evagurl said...

tak jadi nk like. muntah tgk gmbaq hang

Unknown said...

hahahaha.. =)
thumbs up..

InaSazlan said...

like this tapit!!!!!hahhahahha

Shaofie said...

gambar mcm nak kena sepak je..

izwanyusof said...

SACRASM GILERR !! hahaha

Nur Fajariah said...

oppssss!!!sentap hati mak!!(walaupun tak prnah join bnda2 cmni)

hahahhaa...terbaik!!

doyah said...

raba2 tetek~~

NurIzza said...

hahahahahah!!!!! like...like...like...
like...like...!!!!

neyna's said...

xboley blah moto hidup anda cik tapitun. "ex5 pon okey". wakaka.

Unknown said...

hahahahahahahahahahahahaha gelpren ko ke tapit oi..pangai cam tu wat muncung babi.

ahahahahahahahahahha

muhammad iqbal hakimi bin tahir said...

hahaha..mmg sentap habis lah!

Unknown said...

menganjeng gler ! haha , siot la ko !

p/s ; pic kapel 2 men raba2 eyh =='

MiS! BLur-Blurrr.Com said...

hahahah..aigooo>.<

Cik Farah said...

HAHAHA! Terbaek lah! :D

erniemusliana said...

hahaha bodo gile...
aku disuruh like lepas aku baru je app seekor minah utk contest gadis size xxl~ haram aku na like. hahaha.

Ayeem Jemain said...

ramai sentapp! muahaha

sopiah said...

haahah lawak doh!

Anonymous said...

tapit, ko tlg kutuk bapok bleh??hahahahaha

Anonymous said...

ko komen sket sal ni bleh??

http://www.facebook.com/home.php?sk=group_136337393108787

Fiffy Hazirah said...

hahahaaah fak it!

wannurfazrini said...

gua macam kenal ke mokgobja, hahaha .

gua pernah masuk contest mcm ni sebab nak menang tiket paramore and finally menang! so tak sia2 gua paksa org yg aku xkenal. paramore beb bukan contest mengarut!!!! yeahhhh

Azza Azman said...

ish bila nak sambung cerita lembu nih> siri 5 pulak cepat lah....

! Nurida Ardy said...

hell..

haasyaa said...

hoihh gambar tak boleh bla :p

TIRHANI said...

haha. terbaik woh. hidup tapitun !

Unknown said...

cara ar pic tuh >.<

FirdAus BluRtz said...

dating sambil pr0jek baek punyew...pic xb0leh blaa...hahahahaaa3. terbaeklah!!!

Terompah Merah said...

kuajaqq tgn pegang tetek...
laki tu pun tgn kat mane? hahahaha....

fat said...

haha. cool. sapa mkn cili de trasa pedas. hahaha.

nk share!

Dah hari rabu! Wordless wednesday yaey!

nada hanis said...

haha ni lawakk

::contengan hati::)) said...

comel ;) hehehe

AiraEzaira said...

hahahaha...dah like!!nak tengok gamba berkemban plak!!lol...xP

J.Syazwana said...

aku tak taw apesal aku suka gambar ko lukis. kah kah !!
ko style doh.

Unknown said...

kenaoa dekat blog aku tak ramai pengomen perempuan,shilakak!nak jugak!hahahaha

syud said...

hahhahahha..


tangan tu weiii........

cover3 !!

Unknown said...

hahahahahahahahah! nak je aku sticky kat wall aku hehehe! nice one.




oh ya! saya dari sini ^_^

nazirulhazwan~ said...

Jap,aku ade pernah suh ko like x?

soutulmujahid.com said...

giler bengong tapit ni...
mokgobja plak tu. siot je. ko mmg sgt mencintai cerpen bahasa inggeris kan?

dan 1 lg, apsal tgn dia kat situ? hahaha. siot je


***aku nasihatkan, tukar le nama ABDUL GONJENG tu. 'Abd' tu maksudnya hamba. ko tau kan? lepas 'Abd' wajib nama-nama Allah, bukan nama lain mcm gonjeng, tapit, taput, etc :p

Azwa Mohamad said...

sakit hati aku kalau orang paksa like2 ni, macam taik jer... dahlaa letak gamba mintak pelempang

Amirah Jafri said...

geli doh..hahahaha

cikpia said...

ep! ep!! tangan tu supan kit!!!!

ParkAir said...

Haha nice sarcsm, nak Like la.

COE said...

ha3... dah like dah. cpt r bagi gambar berkemban limited edition...

Fyqa said...

bebalbebalbebalbebal

nganjing aihh ! kahkahkah !

Anonymous said...

idea entri lu dah bosan ah sial.... bnyk lawak tak jadi dah.... tutup blog ah... lama2 lawak lu dah macm orng gila ah sial....

Faiz Tapit said...

hai anon!

Blog Kami said...

ak dh like~

Unknown said...

xblh blah gambar no 2. hahahaha :D

Daus said...

Fakiu anon jeles... lawak kot entry ni... lu nak jeles tak betempat... haktuih!

miz rara v(",) said...

ahaha..... mantap!!

Anonymous said...

aku ngan gaya stalker terhebat di dunia telah pun menjumpai budak teheeeee ini..wahahaha...kesian2...

Manis said...

peh ! mmg comel xD

Azwa Mohamad said...

Paih, aku suka entri ni... aku 'link'kan kat dalam entri aku (^_^)V
boleh tak???

Faiz Tapit said...

boleh boleh aje

Benrauf said...

peh peh peh
terbaek!
terbaek!!
terbaek!!!
wa pun tak suke bdk2 bajet cun suh like gambo yg tak cun die kat contest. cam faktat.

Dol said...

HAHA cuak doe ko wat cmnii.haha tp mmg..annoying btol ble suoh kte like2 pic dia. muke cm yoona xpe..ni cm *%^&$$& je. haha

Anonymous said...

pelik dohh event event cmtu adoi memalukan diri sndri adalah

Ceiler Mun said...

ewwww.. tolong like entry saya.. hehehhe!!~

betul tu.. kadang2 muak jugak bila ramai sangat yang suruh like pic dorang :)



^^

DaYaH JeLitA said...

weyyyy..terasa taw!!!!! aku bukan paksa pown...mintak tolong jew.... hik..hik..hik..hik..hik.. pis yaww :P

DaYaH JeLitA said...

weyyyy..terasa taw!!!!! aku bukan paksa pown...mintak tolong jew.... hik..hik..hik..hik..hik.. pis yaww :P

Dhiya Fariza said...

Hahahahahaha hadoih hilang stress baca entri ni. Eh salah, supposed to be hik3

Anonymous said...

tau tape ... ee gedik

Zahirah said...

LIKE! hahaha :D

Anonymous said...

inilah blogger yg aku cari .. :)

back to top