Monday, August 15, 2011

Rutin Puasa Saya












Pergi terawikh ke tidak masih lagi menjadi tanda tanya... Tengoklah apa jadi kat si Tompok lepas kenyang...

66 comments:

Lieyda Sabri said...

haha sian tompok.ape la nsib si tompok.haha

Aishot said...

terawih dlm tido

Ayeem Jemain said...

tak pergi lettew

Bukan si buaya said...

perut awak seksi laaa!! hahahha :)

Shira Mary Jenn said...

hehehehe...perut tu dah macam tak mmpu nak tampung tuan dia jekk..

patut lah pikir pnjg nak p terawih ke x..hahaha ;)


kreatif!

qiss.lovely said...

g terawih nuhh ! hahaha

Unknown said...

g terawih ..kemain ag

Cik Caah said...

ala,buat2 tnya plak
celah mna la nak pegi terawih
kalau dah perut membukit cenggitu?
haha

Robot | Sakti said...

gua rasa lu tak pergi dah.terus sambung tido.

hehe

cik ery said...

bukak posa kgsi sma tompok la bro.hakhak


bru bley p smyg trwih

Baiz Mamat said...

hakhak..gelak golek2 lagi di sini

Shahada Fauzi said...

hoit!sian kat tompok..

milo said...

tompok pe citer?? dapat makan tak? hahaha..sian die...

amier azrul alias said...

abih tu tompok ape jadi?
kahkah

hana said...

terawih dalam mmpi je la jawabnye..
hehe

Unknown said...

kejam betui tuan si tompok ni xP

Fairuz Zainal said...

same. kbai

Anies Anessa said...

mesti kau pikir gi terweh ke tak sampai tertidor buat kali ke berapa ntah kan

Faiz Tapit said...

ermm. yela tu kot. hahaha

DaYaH JeLitA said...

hoihh kucing tu x bg makan plak?? camne nak tekel lisa kalo x penyayang..huhuhu

BERT said...

kihkihkih.. perot tu yang bess

KiD said...

mandi pagi pukul 1pm? aku salut ah.

Yuyu said...

lepas buncit,jd buncit lg lepas tu dah xleh beze tompok ke tapit yg nak beranak...

ho ho ho...hikkkkkksss

Yuyu said...

lepas buncit,jd buncit lg lepas tu dah xleh beze tompok ke tapit yg nak beranak...

ho ho ho...hikkkkkksss

Anisa Hang Tuah said...

hek

pemalas

Unknown said...

jgn smpi tompok mti kebulur suda haha
cian dia x mkn..

khryh said...

rutin kita samaa..


tapi cuma tambah dudok depan lappy jaa..hik3

cik tehaa said...

hahaha.. kalau dah perut camtu, mmg tak pegi la kan! :p

Syazwan Che Deraman said...

dah berapa hari kau tinggal brO?

Zulfahmi Abidin said...

so si tompok pg mane? eleh. klu ko pkir -ve je aku. mmg ko tak terawih pong.^_^

doyah said...

jumpa di kelas dgn perut boroi ok! :P

Daus said...

selimut konyok2 tu aku ingat taik kau mula2... muehehe...

Unknown said...

kiranya kalo tengok perut pon boleh cam dah ek

Unknown said...

xleh bla kauu...hahaha

Mohammed Faizal said...

conformm xpegi...kesian tompok mesti xdpt makan..

Unknown said...

haishhh...

Daus said...

eh, mane komen taik tadi? xnak approve ek.. ngahaha

Amirah Jafri said...

kesiannya tompok! haha

wannurfazrini said...

ape punn tak bolehhhhhh!

lavender harum wangi said...

kemain seksi perut. okbai.

Cik Baju Kurung said...

aww . memang sangat seksi perut tu ;)

Rahil Fauzi said...

hikhikhik..sian si tompok..meh cni meh..

masyiu said...

g terawih...balik terawih sambung makan..kan???

adrinaqamarina said...

ada sambungan tak? :P

Faiz Tapit said...

xdelah. hahah
cukup la tu

Rean said...

hehe lps makan mmg macam ni haha sama2 :)

Umie Nadhirah said...

kenapa tuala kau lutsinar?

LynnAiza said...

mandi mesti lamaaa kan?haha

muhammad iqbal hakimi bin tahir said...

haha..konfem tak pergi dah 920 duk macam tu gak..

Anonymous said...

senario kite kite. mcm ni la. hahhaha

Dhiya Fariza said...

sexy perut.

Anonymous said...

macam tu je masa berlalu...buang umur! pegi r program2 ke, tabligh ke, kem ke, takpun motivate budak2 sekolah atau lawat org2 tua n anak2 yatim.

nurayunni said...

tompok-tompok..kecian ko ye..

Lina said...

Uish, seksinye perot pas buke.hoho

EG said...

hahahaha... lebih kurang je.

budak kecik said...

sape suruh mkn sampai x ingt dunia. mne la x rasa mls nk g terawih. tp baik ko pilih, ko nk pahala atau ko nk mkn? mknan tu bley bawak ko msk syurga ke? tehee. lain kali ko pulun la mkn after terawih. baru la ade feel. tiru la gaya ak. bhaha

Isteri Encek Bard said...

cian tompok lapow

Leya said...

9.20 pm....kau patut pikir pasal qiamulail kowt....

Ainul Hayat said...

Mesti tak pergi

BubuBobot said...

hahahaha kesian tompok tak boleh nak makan. asyik datang dan pergi. ewahh

Fara E's said...

tak payah tanya , da tao dah , haha

safiah sokher said...

terawih sunat.tapi ramadahn dtg hanya sekali setahun.hehehehhe

Azza Azman said...

La...TOMPOK pun kena puasa...

Anonymous said...

sebelum makan lidi, lepas makan belon??
apekahhh.

Unknown said...

ayam madu ke tompok madu tu

Mashe said...

keh keh keh.. comel buncit tuh! :P

back to top