Wednesday, April 21, 2010

Keindahan Bola Sepak



Ini dari perlawanan semalam antara Barcelona & Inter Milan.. Saksikan drama yang muncul semasa perlawanan menjelang...


Amek kau!! Nora Danish tu aku punya




Cambiasso mempersembahkan tarian bogel untuk Messi.. Messi hanya mampu ketawa riang...


Eto'o & Alves melakonkan adegan Titanic.. Alves tertarik dgn penampilan Eto'o dan saling jatuh cinta...

Alves tu nak main-mainkan ko je Eto'o... Dia sebenarnya suka kat orang lain...

Eto'o termakan kata-kata Mourinho & kembali bercinta dengan Sneijder...



Guardiola bengang kerana dia masih menyimpan perasaan terhadap Sneijder...


Setelah cintanya ditolak, Alves bercinta dengan Messi pula.. Gambar diambil sebaik Alves mengetahui Messi telah hamil 3 bulan...


Drogba marah kerana mendakwa Alves sengaja nak mencuri buah hatinya iaitu Messi... Alves cuba menegakkan keadilan & menyuruh Drogba kembali pada kekasih lamanya iaitu Fara Benitez...



Messi cuba menenangkan mereka berdua dengan memberi sebelah kasut bola seorang..


Messi turut memberi kasut bola kepada Eto'o... Eto'o sangat gembira & terus memeluk Messi...


Setelah mengetahui gambar mereka diambil paparazi, mereka cuba melarikan diri... Paparazi tersebut menyamar sebagai penjaga gol (dalam gambar)


Eto'o dan Messi cuba memperdaya pihak media dengan memeluk Xavi... Akibatnya, Eto'o telah dibuang ke Inter Milan & membalas dendam terhadap Barcelona... Keputusan akhir 3-1 yang berpihak kepada Inter Milan...

8 comments:

Kira said...

buto~
cerita ape tah ~ haha lawak shyiall

Faiz Tapit said...

haha.. cite bola la

yo0p7foLd said...

hakhak. tgk bola mmg best, boleh tgk banyak drama. paling best time dpt hadiah kad merah, muke bengang xlehblah. hehe

Faiz Tapit said...

hahah... tw xpe

Nur Hafizah bte Za'ba a.k.a SuperCSI Fiza said...

lawak seh !
pandai wt cite !

Faiz Tapit said...

hehe... mgarut pndaila

Fesz Apit said...

gile kentang siol lawak ko ni..haha..aku kejang perut baca..xleh tido mlm terus..hahaha

Anonymous said...

terus tegang usus perut aku..urat2 pun dah kejang..lawak gile kentang seh..aku dah xleh tido tahan gelak ni..hahahaha

back to top