Sunday, July 11, 2010

Malaysia & Signboard



Sape kata rakyat Malaysia ni tak kreatif? Rakyat Malaysia lah yang paling kreatif sebenarnya... Start enjin kete dan tengok kiri kanan jalan je... Tadi aku on the way balik UKM jumpa macam-macam signboard... Masa dalam bas aku tergelak sorang-sorang... Macha debab sebelah aku tu pelik je tengok aku... Tapi, serius, aku rasa macha ni patut beli deodorant... Bau beliau boleh tahan cilake kau tahu?


Name tempat ni Bongek... Gambar ni aku amek kat tenet je... Tapi masa nak balik tadi memang aku nampak signboard ni... 


Yang ni aku tak taw asal usul nama dia... Tapi bunyinya memangnya memberikan seribu satu makna...



Ni gajah mana lah yang letak batu dia merata-rata ni?

Jika anda seorang wanita yang nak anak ramai, pilihlah jejaka-jejaka di kawasan ni...



Aku pun taktaw nak cakap apa...


Ni menunjukkan si peniaga seorang yang telus dan jujur...

P/s: Signboard Batang Berjuntai aku tak jumpa la...

13 comments:

ashraf said...

best giler

Faiz Tapit said...

ko mmg gle cial... haha

mew_90 said...

lalala, besh

choc_vanilla said...

salam...
batang kali tu actually dtg dr dr perkataan sebatang kali. kali di sini bermaksud sungai...
masa tu tempat ni ada sebatang je sungai


-wargabatangkali-

Faiz Tapit said...

oww... thanks for the info.. =p

Qhamel said...

pelik ke chembong? chembong halt kt rembau.. my kg

Anonymous said...

slm..brader..saye hamek a few pictures dr cne eh??brader x bg pon sy paw jgk..mekaseyh..^_^

apika

Teha C said...

Bongek tu mmg wujud. sy duk rembau. tp tak penah jumpa signboard "podas, soromban, mampang, p. mampos".
org N9 tak ckp "podas" tp "podeh".

*mampang : mampong
p. mampos : pulau mampat

Teha C said...

signboard mana tu? tak pernah jumpa pun. yg penah jumpa, "Pedas, Seremban, Mampong, P. Mampat".

Anonymous said...

Спешил предоставить Вам информацию, что обнаружил фантастическое предложение в нете! Дело было следущем образом - искал по сайтам недвижимость и увидел такое предложение [url=http://rols.com.ua/odessa/kvartiry_posutochno_odessa/159-sdam-kvartiru-arkadiyskiy-dvorec-odessa-posutochno-vip.html]сдам квартиру аркадийский дворец[/url]
с увесистыми фотками. меня сильно удивила стоимость этого объявления + что Вы скажите о этой объяве.

Anonymous said...

Фактически это супер цены на жилье! Я никогда бы даже не подумал что цены на квартиры в Одессе посуточно могут быть такими + невероятно дорого и непостежимо уму! Вот ссылка на ресурс где эти [url=http://kvartiry.ucoz.ua]квартиры[/url]
с высокими и возможно завышенными искусственно ценами.

Anonymous said...

Мне смешно стало когда я увидел это объявление! Супер невероятно ужасные объявления выписывают наше человечество + вот обратите внимание предложение [url=http://rentrealtycrimea.com]сдам квартиру Симферополь[/url]
и скажите своё свои мысли по этому делу! Мне сайт не нравится и сам текст объявления.

blackmoto said...

Waktu berniaga.. Memang best hahahaha

back to top