Tuesday, July 27, 2010

Sape Lagi Nak Curik Kabel?



Kes ni berlaku time cuti sem hari tu, kat Felda Keratong... 1 malam takde letrik sebab mamat sial nih... Blackout satu daerah rompin... Kerjanya memang tak pernah nak halal... Sebelum ni memang da banyak sangat kes curik kabel kat area ni... Mampos jugak kau...


Badan dia putus dua... Mayatnya dijumpai pagi esoknya dengan semut menghurung darah dan isi perutnya yang bertaburan...



You got served, dude!!

P/s: Kan dah susah nak mandikan jenazah beliau, ye dak?

13 comments:

IQBAL ZARIN said...

aku ada baca berita ni... tp mane ko dpt gambar penuh??? sbb aku dpt tgk yg atas je. gud info. tq!

~blogwalking~

Faiz Tapit said...

rumah ak xde la jauh sgt dri keratong tu... tp bkn ak la yg amek gmba tu

IQBAL ZARIN said...

oh... ok... biarlah ALLAH menentukan nasibnya kelak...

seb baek x sampai ke kwsn aku. (keratong pon dekat je ngn kwsn aku..)

ashraf said...

pais aku sayang ko

Faiz Tapit said...

ak duk kt slancar 1

Faiz Tapit said...

ayap: ko pehal lak nih??

Anonymous said...

haha nie kat katong 9...mamat nit curi cabel depan umah die~~

Faiz Tapit said...

bahaye2... pasal die nak curik byk sgt la ni

Daus said...

Katakan............................
YAY! Sorang ag dah daftar masuk neraka...

Daus said...

Ni yang aku nyampah ngan pencurik, harap2 la yang curi speaker Altec lansing aku tu gegendang telinga die terbelah 2 camni....

Faiz Tapit said...

kne curik ke doe??
gle ah

themissingikmal said...

asal muke mamat tuh cam ko hah?
kalo mamat tuh ko, aku dh selebrate bakar bunga api kat canselori dh..hahahaha

Faiz Tapit said...

apsal nk canselori gak cial?? hahhaaa

back to top