Sunday, July 11, 2010

Spain The Champ



Final World Cup dah sampai.... Peberet team aku Brazil, Spain ngan England... Tapi hampeh, Spain je yang layak... England pun dah tumbang... Rooney kalau kat Man U macam ular tedung, tapi kat England macam ular kene scurvy... Bisa nya setakat mampu buat gajah sengih-sengih sahaja...


No. 15


No. 9

No. 9

Aku harap malam ni malam Spain... Janggut ciput Villa mungkin ada tuah... Dan janggut nya memang lagi tebal dari rambut Robben... So, Spain dah ada advantage di situ... Harap-harap takdela gol sendiri, jangkitan wabak Robert Green & penjaga garisan tak lupa untuk menjaga garisan... 


Vuvuzela for Spain...

4 comments:

ashraf said...

"gamba kalau ensem xpe gak" kata munzir

Faiz Tapit said...

cibai... munzir jeles ak da reti wat potosyop... haha

+d.O.Y.A.h+ said...

agagagaga.gile emsem dokkk!!agagag

Faiz Tapit said...

haa... doyah gak tw menilai

back to top