Sunday, September 11, 2011

Aku Rela Menipu Kalau Begitu









Kadang-kadang menjadi seorang yang jujur itu boleh membawa masalah... Diadaptasi dari pengalaman sebenar saya...

53 comments:

NiGhTiNaNgLe_FARA said...

hahaha!!!
dah la tanya banyak kali 'tak cun ke?'
orang arab cakap, katakan yg benar walaupun pahit..

LoVe HunTer.. said...

Haha... jujur la pada ku...kih4

LoVe HunTer.. said...

Haha... jujur la pada ku...kih4

ana syazwina said...

-__- dah tu kenapanya kalau tak cun. terima jelah. awek dia kan? (tu pun kalau betul sayang la...)

Farra said...

HAHAHHAHAHAHA ! KESIAN JUGAK TGK . ADEYYY

TK said...

urm... kejujuran itu menyakitkan? huhu~

kembatolo™ said...

hahaha. cakap je boleh tahan. terubat sikit ati. keh3

♥Aien Najwa♥ said...

hahaha..=D kalo sy, sy jwb, boleeeeeeeei la thn..=) hehe.. alah,jgn tgok prs rupe..yg pnting hati tu kene baik..agree??hehe..

Anif Abdullah| AA said...

haha.. sentap mak nakk..

Hakim said...

kejujuran..kadangkala ianya tak perlu

Saddila said...

bapak kesian .
direct betul mung ni . lemah semangat budak tu nak berkapel .
hik23 :)

schaze zainn said...

kalo schaze, schaze just cakap ok la.. xP

Lady Diana @ Lat'z said...

dia cakap tak cun..biar yang sorang tu tak terpikat dgn awek dia..

JIJI YU said...

dah tak gitau awal2..kalo tak leh meniputa

~MuMu~ said...

sy dtg sini sebab baru lepas paper.. arghhh seteresss2.. ptg kang ade lg 1 paper...wuwuwu

FazzYnameD said...

aisehhh..sian pulak. patutnya takyah la kata tak cun. at lis kata "boley la...boley laa..." pun ok. tp nak buat camna. terjujur suda.

Elyana Ahmad ツ said...

hahahahahaha.kesian.kalau aku pun jujur mcm tue mesti aku akn rs bersalah.

merahitujambu said...

kadang2 terpaksa menipu semata2 nk jg hati org lain kan...

jom buat kek untuk saya

http://merahitujambu.blogspot.com/2011/09/saya-nak-buat-kek-untuk-merahitujambu.html

aiko farahshahida said...

wuwuwuwuwuwwuuuu~

gilak jugak kalo jujur

syirah rasid said...

kahkahkah siannn.

Wadi AR said...

katun kau mcm katun hamzah. nak besa besa je.

Ayeem Jemain said...

kejam ko pit

qiss.lovely said...

hahaha.gla la pngalaman ko tapit.:D

Lynn said...

hoho..kesiannyer dia..takpelah..cantik dimata kita tak semestinya cantik dimata orang ye tak..^_^

RAINS INDRANI FIRDAUS said...

hahaaa...aku pernah..hahaaa...trckap awek member xcun...kecik aty member..jujur xaku??

budakampung said...

hahahaha! kesian gila~! gua slalu cakap biase2 je walau muka macam longkang mahupon macam lisa surihani skalipon~

Yuyu said...

sabo sabo..ce try tnya member lain plak.msti jawab cun..

kdg2 perlu menipu utk gembirakan hati orang.

"woh tapit hensem mcm yusry kru"

♥CIK SHA♥ said...

mungkin tak cun pada mata ko..tapi cun pada mata die..tu yg die tnya banyak2 kali tu..tmbh2 awek die pulak kan..nak wat camne..jujur itu lebih penting..

adrinaqamarina said...

pengalaman sebenar, ko jadi yang jujo tu ke atau pun mangsa keadaan?

Eyka said...

weyyy aq kacak tak wey? *tnye 400 kli plus2..haha:P

Fara E's said...

gulp ~

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

hahaha...kejam-,-

Peah Glemer said...

aku pernah alami jugaa HAHA

~Nana 귀여운~ said...

oh sh*t......hahahahaha :P

ayuyuuu :) said...

wahhahaha.
tak sangke.

betul.

pernah je terjadi :)

dayu_myself said...

ok....kesian...
tu je bleh aku cakap..
hahaha...
xpe jujur, bru sedar diri...wahaha

Dhiya Fariza said...

masih dgn gf dia tak? ke putus dah

mizzkechique said...

mknenye dia jujur..klu bgtau tu awek hang..nt dia create ayt semata-mata nk sedpkn hati.. tp rs mcm kejam je kata xcun.. hurmmm

LyEaDz said...

kahkahkah

..cik gugu.. said...

hahahaha x cun pd pandangan mata owg tp kdg2 cun pd mata kte ;)


3ma seadanya.

Nyamuk Terbang said...

haha..dia sorg ja kot rsa cun..dh awek dia kn

SoutulMujahid said...

apsal comel sgt kartun ko???

emm.. tp aku x paham maksud kartun ko kali ni

FarHANa aZwA said...

hahaha lawak lawak hahaa

khairiyah said...

bukan pengalaman ko je. aku jugak, hehe

cimOt said...

arghhhh..gile syial sedih member ko tu!!

misz sheyla said...

walaweh...sentap ati member..

Aujinz said...

kau terlalu jujur.. awakakakakaka...

Finaz Jaafar said...

gwa pernah terjujur cm ni jgk..tp ble org tnye byk kali tu gwa syak smthing so cover la..kata "bole tahan la..sape nih?" hahaha..kne ada trick la kan

AziE said...

Tapi kan....buat apa nak dengar apa org cakap. Hati dah berkenan, mata melihat ok. Peduli kata orang watpeee.

Diana @ bilakukatacinta said...

terusss malu-malu kambing kan?..nasib baik tak termeminang gelfren kawan sendri...

JelinaJoli said...

sentap hati mak nokk

iejjah said...

haha...kesian mamat 2....teramat jjur lah katekan...haha :P

Pure Lily said...

tu mamat yang diri sendiri pon x rety nak tengok cermin.. kurniaan tuhan pon nak kutuk mcm tuh

back to top