Friday, September 16, 2011

Gangguan Makhluk Halus Di UKM



Sekarang pukul 3.26 pagi... Di saat semua manusia tengah tido mampos tak ingat dunia mahupun akhirat, aku sedang terkebil sorang-sorang depan laptop... Bukan tengah buat assignment ke apa, tapi tengah tulis apa yang kau orang tengah baca ni... Hari ni dah pun dikira sebagai besday Malaysia... Aku tahu tu walaupun sejarah aku masa sekolah dulu tak lah sehebat Mat Sabu... Mat Sabu memang hebat bersejarah... Dia punya hebat tu sampai tahap Stephen Hawking pun menangis berhingus-hingus mintak diajar... 

Sebenarnya tadi aku dah tido lepas tengok movie sekerat jalan... Apa kaitan movie tu dengan jalan janganlah kau orang nak persoalkan pula... Masa tido tadi, aku diganggu beberapa makhluk halus yang tak henti-henti menguji iman aku... Mula-mula gangguan tu sikit-sikit aje, pastu dah makin melarat... Aku memang takleh tahan... Aku dah cuba bungkus badan aku dengan comforter tapi masih kena kacau jugak... 

Memandangkan besok cuti, jadi aku rasa beli Fumakila takpun Ridsect adalah satu tindakan yang patut dan bernas, selain tak lupa tutup tingkap sebelum tido... Habis bintat-bintat badan aku... Grrrr


66 comments:

Arif Aiman said...

aku tertipu ka ni ==''

Akim Iqbal said...

arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

faizlaster said...

cis

shandye. said...

sape suh tdo tak tutup tingkap! hahahaha...

btw, dh settle register subjek blom?

=)

lin said...

hmmmm....
lepas ni kalo rase demam
yang lain mcm tu...
ko kene denggi lah tu...

blog-tips-kurus said...

marabahaya ni. kena fogging!! (>.<)

HK said...

haha..makhluk yg halus

khairiyah said...

tak guna T_T

L said...

nyamuk uperenyee!!!!

LoVe HunTer.. said...

memang halus mkluk tu erh...
kasi seram sikit bro..haha

Umie Artoqiemie said...

stylo pe bintat-bintat..

budak kacamata said...

cehh...wt ak curious jer td..ape pon xboleyy..huhhu

Saiazuan said...

hehe beli2.. jgn msk poket lak..hehe

Hashira Yusoff said...

ingatkn hapelah tadi.. -___-"

erysweetie said...

cesttt....

beriye aku baca.

nuulalee said...

aku tertipuuuuuu.gilerrsss.

Chempaka Sari said...

la...ingat sapa tadi...hehhe,,,

fiq. said...

kah2, dah agak dah,,

Cik Aish said...

haha explanation yg sgt bernas. pointnya nyamuk je..ahaks..

Saddila said...

hoho ok :)

Michada said...

hahahahhahaa..hampeh..

..cik gugu.. said...

cisssss~~~ skema pye n3 ;p

Nalisa Syahira said...

memang halus habis .

sleeping_maniac90 said...

cehhhhh

Ayeem Jemain said...

what thehhhh

reenapple said...

mati-mati ingat citer seram.. rupanya citer yang tak berapa nak seram... haish...

Fara E's said...

nyamuk =='

Aujinz said...

la Nyamuk...

noyanadia said...

hahhaha... nyamuk adlah makhluk halus.. yeah!!

suzyana naim said...

ciss .... ingtkan apa lah td ... hmm

Eyka said...

owhhhhhhhhhhhhhhhhhh...;p

Diana @ bilakukatacinta said...

makhluk halus isap darah

♥CIK SHA♥ said...

nyamuk ialah makhluk halus yang sangat annoying..baeklah ko beli natang alah ridsect tu..kalau tak mampu ko beli je ubat nyamuk yg melingkar2 macam ular tu..jimat sket..cume berasap je la..hahaha..

feezz said...

nasib bek bkn "makhluk halus" lain dtg..

Ain Norainsyah said...

haha...tertipu aku=='

salwaismail said...

haha. cis, nyamuk!

salwaismail said...

haha. cis, nyamuk!

laskar pelangi said...

choi...he3

SoLy SoLicious said...

nyamuk makhluk besar la..bukan kicik... lol~

Liyana Lunia. said...

Nak menangis aku baca tajuk dia tu td haihhh

Powpah said...

huishhhh seram betol entry ni..=D

M Firdaus Mohd said...

makhluk halus itu nyamuk? ==''
buat cuak je aku kat ukm ni.ahaha.

rara aziz said...

HALUSSSSSSSSSs je aku tgk ko ni tapittttttt!!!

~Nana 귀여운~ said...

hahaha...mahkluk halus tuh macam ada kena mengena ngan saya tau..huhu

http://nanasuicide.blogspot.com/2011/09/kau-vampire-pergi-jauh-jauh-2.html

syirah rasid said...

makhluk halus ni kat alam bumi.

klau yg satu g taktau la. hahaha

bibi bibo said...

grrr =="

Anonymous said...

da agak dah....tajuk ko mesti tak sesaspen yang diagak...hehehehe

cik Beskod said...

cett.. ingat kan mahluk halus yg tu rupanya nyamuk huhu

merahitujambu said...

memang menyampah laa dengan makhluk halus itu

safiah sokher said...

hekelehhh ingatkan hantu daaa

Paris Hilton (M) said...

aduyainye pong.....

nohfee said...

cehhh. nyamuk ghupenye.. adeh

TK said...

cett! nyamuk rupanya!

Jelly Chan said...

aku pulun tunggu waktu siang nak baca entry nih..padahal cita nyamuk jerr..hampeh,tajuk sgt la seram ;(

fairuz said...

kbai

Atiqah Wadiah said...

haha~igtkan apa td..

wawa meiko said...

arghhhhhhhh menyesal baca ! grrr

ifa ahmad izhar said...

haha..kuang aseemm!

Azham Vosovic said...

hahahahah, saya tertipu huhuhuh

Daus said...

nape bleh katakan majoriti kat sini sume tertipu?? time tgk tajuk entry, x terlintas langsung pasal hantu ke, jembalang ke. LOL

Miz Novexx said...

aku rasa bilik kau yang bersepah, sebab tu ada makhluk tu... kahkahkah
sebab bilik aku takde pon :P

Cik Jannah said...

haa. aku kena tipu !

EG said...

hahahaha

azurin ramli said...

aku paling pantang kalau tengah tido lena tiba tiba nyamuk datang kacau.demm!

ENGKAU SUKA ORANG PAKSA PAKSA?

O'gosh said...

sabo je la...

nadyra _adam said...

ak da dpt agak lah..
len kali klo tjok yg plek2.. bce dr bawah.. haah

back to top