Monday, September 26, 2011

Lumrah Mahasiswa











Kepada Lina Jalil si newbie UKM, jangan buat perangai ni. Kah3

66 comments:

Ayeem Jemain said...

hahaha

Paris Lipton said...

biase dh mcm ni..bile nme naik semua tundukkk

Amy said...

Haha, budak laki memang selalu kantoi sign attendance dekat kawan

DaYaH JeLitA said...

aku penah kantoi signkan gak....lecture tu siap2 maki2 tak halal ilmu sape signkan..bukannya dia nak marah orang yang tak datang tu...arghhh

budakampung said...

kahkahkah~! jahanam kau tapit! tp kawan gua pon ada yang selalu buat macam ni~

ked said...

ahaks! bdk kls aku penah terkantoi cmtu..cuak giler doh!

Nin Ahmad ツ said...

hahaha.kawan aku pernah kena sebab sign kan untuk org.

epadzz zainal said...

hahaha..
pernah rase.
same giler.

cimOt said...

ohhhhh..nasib baik lecturer aku xpenah laaa nak tanye soalan pggil nama..kalo sia2 laaa tlg sign kan..

Yuyu said...

lama tak bukak belog.rupanya paiz dah masuk balik blajo dan sign utk member kembali...lalalala

Nia Ridzwan said...

fuhh sedapnya kantoi. haha! dua-dua kena :P

LINA JALIL said...

bingai tapit ni..nyesal citer aku ponteng ceramah tu..muahahah...

schaze zainn said...

haha padan muka.

sape suruh sign kan :D

FarhanahAdzlan said...

hahaha..
kat skolah ponn kadang2 buat camtu gak..^_^

NiGhTiNaNgLe_FARA said...

pergh!!!!! situasi same cam akU der!!!!
last2..sekali yang lambat bangun dengan aku sekali kene pergi HEP..
DEM!!

ctpayong said...

haha sign yang fake.kantoi lak tu.

~Nana 귀여운~ said...

dem...kantoi suda..hahaa

qiss.lovely said...

pas2 ko yg kena jawab kan .hahah.
hape laaaa!

Tasha said...

kdg2 ley ar,selalu mmg nak mkn kaki!

haha

candybiru said...

orang dok dlm majalah UKM kena bg contoh yg baik kat budak lain..lalalalala...

SoutulMujahid said...

lawak la....

tapi nama 'Abdul' tu kena jaga. lepas 'Abdul' tu nama Allah. x boleh letak Abdul Tapit

buDAK keCIK said...

ala cikgu. tu msti keje drogba la yg tlg sign kan tu. kahkah

**eles, cam x bese buat je keje sain menyain nih. hua3

Dhiya Fariza said...

Hahahaha kantoi baikpunya.

Amna.Qadeeja said...

haha yang ni mmg biase sgt tp setakat ni tak pernah kantoi lagi errrr tercakap besar pulak kehkehkeh

naziyatul fatihah said...

hakhakhak...
teringat kisah zman kampus dulu
wakakakakka

IZYAN KAHER said...

terbhaek ! :P

SyazwanSarawak said...

akak aku newbie UKM gak. weee

NURUL NADIA ROSLAN said...

adeh gua selalu buat ni. terase boh! haha

syirah rasid said...

kahkahkah boboi kantoii

Ratna said...

pernah kena, xpasal2 budak tu kena mark dengan lecturer yang sungguh menyukai marking2 orang. kesian XD

Sayid Ann Ima said...

saat2 yg sentiasa mendebarkan
haha

blog-tips-kurus said...

mesti Hazirah Rahman tu pelajar cemerlang. kim salam.. :-)

icyme said...

kekeke adehh entry ni tepat2 terkena hahahaha~ kejadian yg baru berlaku semalam.

EG said...

Haha. kantoi.

ina said...

hahaha kan da kantoiii....

hafiz said...

haha..lawak2

O'gosh said...

err..dulu ahkak selalu gak buat...x penah kantoi pun...x terer la ko dik..

strawberrycincau said...

hehe.. kalo dlm kes ni guwa biase jd watak rooney bkn tapit.. kehkehkeh.

nazirulhazwan~ said...

u mane siap main check attendance ni?haah

cicihah umiko said...

wakaka......adat kowt cm ni....hikhikhik

aida-myasara said...

aku pernah kantoi dengan prof razak mohaidden razak..kena masuk bilik dia lum cakap pepe lagi aku punya air mata dah mcm niagra waterfall..

junior mesti takut kena buang fakulti

cik Dil said...

kantoii sudahhh..aahahaha

Umie Artoqiemie said...

kau beli blackberak brapa?. haha

Isteri Encek Bard said...

kejam tau tuduh tapit. hahahhaha

Budak Chomot said...

Okay I terasa -.-'

Mr.Baiz said...

hahahha..situasi aku mase study dulu..

Lea Isnawi said...

aku pun penah kena cmni
taknak sign kan, takut kwn kecik ati lak
aish..masalah2

nurul syazwani salleh said...

haha.. lawak.. weyh.. buatlah entry bile stress ape yang slalu ko buat.. ni link aku..
http://pondokbesi.blogspot.com/2011/09/biler-aku-stress-aku-selalu.html

nurayunni said...

kantoiiiiiiii...kahkah

hollowgirl said...

sign bila dah nak abis kelas ye..hikhikkk~

Fara E's said...

haha , ngex

muhammad iqbal hakimi bin tahir said...

haha..rooney xmain game stoke n pegi kelas..

bloghok said...

wachaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.....muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

merahitujambu said...

ahahaha..x pasal2..

Isteri Encek Bard said...

pinjam black berak voleh???

shalina said...

wakakaka ! gileeee . heeee . cakaplah rooney ade match :P

Ujang9897 said...

terasa gua dow..yg selalu jd mangsa member gua..haha

salwa ismail said...

hhaha. buat kerja kantoi ko! :D

SayeZahidahadi said...

hahahahaha. selalu mcm ni niyhhhhh

YOUsoF said...

Ternyata Tapit adalah seorang kawan yang sayangkan kawan... ;D

Zawifatul Aziah said...

malas tukis telinga, tapi rajin lak taip ayat "malas lukis telinga" siap dengan arrow sekali tu.haha..best r blog ni..i foloo

Michada said...

kebaikan abdul tapit disalah anggap... ;D

Terbelog said...

lawak la oi
kahkahkah

Eyra. said...

Pernah jadi kat kawan sekuliah dulu, kantoi camtu je. Hahahaha.

yuN Kaer said...

hahahaaa. betul2 real

Anonymous said...

Superb blog! Do you have any suggestions for aspiring writers?
I'm hoping to start my own site soon but I'm a little lost on everything.
Would you propose starting with a free platform like Wordpress
or go for a paid option? There are so many options out there that I'm totally overwhelmed .. Any ideas? Kudos!
Also visit my web site michael kors canada

back to top