Tuesday, May 31, 2011

Blog Karim Gonjol



Aku nak bagitaw yang aku dah ada blog yang ketiga... Selain blog ni dengan Tree Sum, blog lagi satu nama beliau Karim Gonjol... Blog ni baru berusia lebih kurang 3 hari... Follower pun baru 32 orang... Sebenarnya aku memang taknak bagitaw sape-sape pun tapi dah ramai sangat kantoikan... Grrr

Kenapa mesti Karim Gonjol? Ada maksud dia, nak taw bayar dulu... Blog ni aku saja buat untuk update entri pendek-pendek dan sempoi... Ayat-ayat memang takde tapis-tapis langsung... Hik3

Mari tengok sini, KARIM GONJOL... Header blog ni 100% hasil kerja aku... Jauh lagi semat dari blog Ayeem Ayam tu... 


P/s: Jom tengok Blog Singgit pulak... Yang ni serius bukan blog aku... Nak promote sikit... Hehe

21 comments:

Ayeem Jemain said...

hahahaha! cepat mengalah bang? at least pakrodi, inesen tu bertahan lama la gak. haha

soutulmujahid.com said...

ceehh.. cilakak ko faiz. hari tu ko xnak ngaku. cessss

akulah antara org ptama yg kantoikan blog ko. hahahaha

budaksetan said...

haha
mesti takot kene tahan ISA tu lah kau nak mengaku, HAHAHA

LINA JALIL said...

aku x kantoikan pon tp lu kantoikan sndiri..muahahahaha

IQBAL ZARIN said...

im sori sori sori

nik lan nik mat said...

ko memang gonjol pais..

muhammad iqbal hakimi bin tahir said...

haha..gua dah agak..si karim tu mesti ko..tgk header dah tahu...

feyza said...

gonjol tu apa..?

hahaa

hamzah ian said...

faking.. aku dah agak da

haasyaa said...

Memang kena ada eh gambar amir dekat header Karim Gonjol tu? haha

Raden said...

owh..inilah newbie yg hot and dangerous itu..hai amateur!

wannurfazrini said...

apelah best sgt buek byk2 blog, ce citerrrr

tubelawak said...

3 hari dah reveal? biar pecah perut jgn pecah mulut.. lu langsi lu mati.. fuck filem kongsi

yuyu said...

haaaaaa...kan da kantoi..tak baik menipu lama2..

meowwmania said...

cute la lembu tu

Daus said...

pasni ko bleh buat bisnes header la plak... taruk muka rebecca black ke, justin bibir ke.. aku jamin ayeem ayam gulung tikar nye.. hik3...

Alfonso De Javou said...

trima kasih abg faiz tapit...i memang admire u la...mmmmuuaahhh

Hazmi Rahim said...

gile kan populariti......

Nazmi's Blog ☣ said...

Ptot laaa cara penulisan cam gile sket...best doh...hahaha.congrats paih !...

SUCI KUDUS said...

gud la.. ada 3 blog dah.. :)

qeef... said...

arrgghh... aq telambat!!

back to top