Saturday, May 21, 2011

Kembalilah Padaku Sayang



Cuaca di luar mendung... Mahu hujan barangkali, getus hati kecilku... Aku biarkan ekor mataku melilau sekeliling... Pandanganku terarah kepada sepasang burung yang sedang bermadu kasih di sebatang pohon yang rendang... Aku luaskan bukaan jendela untuk perhatikan gelagat mereka... Alangkah bahagianya... Hidup mereka bagaikan tidak langsung dirundum kesedihan mahupun sebarang lintangan aral...

Di saat aku menoleh ke arah lain, pasangan bahagia itu sudahpun berlalu pergi... Aku termenung... Pilu... Di kala itu, aku cuba untuk tidak menangis lagi... Hatiku telah hancur dicarik-carik bahana seorang manusia yang bergelar perempuan... Seorang lelaki tidak akan menangis kerana seorang perempuan melainkan kasihnya terhadap perempuan itu terlalu suci... 


Aku terduduk di atas katil... Seorang diri, tiada berteman, tiada si peduli... Hendak dipejamkan mata, tidak keruan pula jiwa ini... Aku masih tak dapat menerimanya... Pengorbananku selama ini sia-sia, kenapa mesti ini yang aku terima? Ku berikan bunga, kau balasnya dengan racun jiwa yang lara... 

Aku kembali menatap keratan itu... Ku bacanya tanpa jemu, ku lihatnya berkali-kali... Sampainya hati kau membuatku begini...



*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*



Lisa, jika kau masih menyayangiku, kembalilah padaku sayang..............

36 comments:

TiM said...

ishh.ishh..ishh..

parah kau ni derr.!!

Aunty P :) said...

ahha kecewa na tuh

SN said...

sabor jela ^^, sabo ye paiz!

SN said...

sabor jela ^^, sabo ye paiz!

Jali Bah said...

cantik sangat ke lisa surihani ni..ak tengok biase2 je..ayu raudahah lagi cun

Anonymous said...

serah kan pade aku paiz.esk gak aku cakar lamboghini yusry tu.hahaha

Anonymous said...

gilo doh budok neh.

muhammad iqbal hakimi bin tahir said...

weh!..kalau macam tu ..aku pun frust jugak!.. =(

anyss said...

hadoyyy -_-' ikot kau la faiz wehhh

Cik Dieba said...

alololoo,... cian dye ekk

Pink said...

haku ingatkan mendaaaaa laahh =.=

Hani Shaklee said...

tapit...cian ko,..aku sungguh bersimpati...kikikk

Ayeem Jemain said...

atapiat akashah!

Yuyu said...

okeh lisa tipu datang..nah tisu lap hingus..sobs3

Faiz Tapit said...

sobs3

doyah said...

erkkkkkkkkkk. jiwang molekkk

Unknown said...

haha.kesian ko.bek cari lain lor

Anonymous said...

hahaha~
kenape rase nak gelak guling2 nih..

Anonymous said...

harap bersabarlah yek.....

adrinaqamarina said...

ko pon curang dengan dye, ko ada lisa, dye cari ah yusry :PP

haha.

takpe faiz, ktorang ade :P

salemaziz said...

bunga bukan sekuntum.. aiceh~~

nurul afika said...

haha..frust2

syuhada said...

ngeng..awal2 bace entry ni, walaupun nmpk series pun dah tergelak2. dah hagak dah last mmg nk buat org gelak..

syuhada said...

ngeng..awal2 bace entry ni, walaupun nmpk series pun dah tergelak2. dah hagak dah last mmg nk buat org gelak..

neesa said...

kihkihkih!sian..


faiz,jom kuruss!

http://boodakpetai.blogspot.com/2011/05/makanan-sihat-1-cuka-epal-boleh.html

Daus said...

macam na hayam la lahanat =P

Fyezah Hasbullah said...

kesian lah ko paiz .. KAHKAHKAHKAH

spesispenunggu? said...

tengok tjuk entri pon dh boleh agak ni mesti kes lisa.. adeh.. parah dh ni.. hahaha..;p

C i k P i p i T e m b a m said...

punyelah tunggu cerita mcm serius . hakhak . last2 frust dgn lisa . podahhh :P

siti zarizza said...

hahaha. lisa tuh abg aq punye laa. haha

NurIzza said...

waahahahahahaha!!! kesian ar ko..lisa pandang yusry jer.... hahahah..

mushroom said...

lek lah duh.. aku kan ada.. hahaahak

Cipina said...

ha ha ha.

Dol said...

pun boleh lah ko paiz! haishh ~ girls are very complicated.

Cik Caah said...

ko carik yang lain je la. ramlah ram pun single kembali,ada can what! haha

syuhadah rashid said...

HOHOHO! sadis bai!

back to top