Wednesday, May 18, 2011

Tragedi Wrestling Di Sekolah


Masa kat sekolah dulu, aku suka wrestling... Sahabat-sahabat aku ramai jugak yang gemarkannya... Dia orang sume panggil aku Batista... Kenal tak Batista? Batista tu badan dia sebijik cam aku tahu tak? Hik3... Tapi sekarang ni badan aku dah macam Rikishi Phatu... Tak kenal jugak? Hampeh betul la... 


Kami dulu mana boleh tengok tibi sesuka hati mak abah kami je... Pukul 12 malam sume bilik dah wajib tutup lampu... Takde life lah beb kena tido awal... Jadi kami yang sangap nak tengok wrestling ni terpaksa buat gelanggang wrestling sendiri... Caranya mudah je, hanya perlukan beberapa sahabat yang nak main wrestling, beberapa bijik tilam kat lantai dan yang paling penting sekali, beberapa orang kanak-kanak junior yang dipilih secara rawak... 

Macam-macam skil yang kami aplikasikan sewaktu wrestling ni... Thompston Piledriver, Batista Bomb, FU, F5, skil Rey Mysterio sume kami guna... Yang lagi best, sumenya buat kat kanak-kanak junior... Mereka dipaksa berbaring di tilam dan menunggu abang-abang senior lompat dari katil double decker... Oh, indahnya... Siapalah kami tanpa mereka... Memang banyak betul jasa dan pengorbanan adik-adik junior ni... Tapi, lebih kepada pengorbanan sebenarnya... Hik3


Pernah satu malam, tatkala tengah huru-hara membanting budak, ada warden lalu... Perghhh, daripada wrestler terus bertukar kerjaya sebagai pelarian... Tak lari mau berbirat punggong woi... Yang paling best dulu, budak-budak yang wrestling ni sume nya sempat lari, si Azami Gile yang tak main langsung pulak kena sebat... Nak buat cane, dah rezeki beliau... Hik3

Tapi, kenangan yang paling gila bila main wrestling ni time si Asyreeq Tikoih buat frogsplash... Frogsplash ni kiranya kena lompat dari atas katil tu sambil wat skil lah... Dia ni pergi lompat pastu salah landing... Taw apa jadi? Tangan beliau patah... Dia menangis kesakitan pastu suruh aku urut... Gila ke apa... Aku terus lari bila tengok tangan dia... Hik3 


Sekarang aku dah bersara dari dunia wrestling... Tapi WWE Divas tetap di hati... Hik3

35 comments:

Yuyu said...

x henseng la klu mcm batista..the rock r!!!!!

Test said...

lawak2..sian sapa yang jd junior..haha

Hani Shaklee said...

hahaha..lawak ko neh..

Farhanhanif91 said...

ape barang batista...john cena lagi best...hahaha

farhanhanif.blogspot.com

J.Syazwana said...

eii ganas betol lah budak2 lelaki ni
=____=

Fathiah Hamim said...

perghh kasihan sungguh kepada junior itu.

Acchan the Bloody Witch said...

waaa , Randy Orton lagy best ! :D

Eyka said...

hahaha..gua pon wrestling gak?? caye tak?? haha;D

doyah said...

seksi sangat ke kalo wwe divas? =='

doyah said...

seksi sangat ke kalo wwe divas? =='

nadia natasya said...

perghh intek pun ade wrestling ;p

feyza said...

huh best kot masa ni..=D

Ayeem Jemain said...

hoh ekstrim sangat tu. aku tak seekstrim tu

Unknown said...

akulah the rock.haha, kalau kat asrama dulu slalu gak wrestling.diorg suka burger.yg paling bawah la paling kena lanyak

nik lan nik mat said...

naseb bek mase ko thn 1 ari tu ko x kene wrestling mcm ko buat kt jr ko tu...

hyhhh said...

huhu...ksian kt kwn ko...

Anonymous said...

rindunye zaman senior ku dulu.. syok je bantai org.. CHOYYY!!

Hakeem Yusof said...

gua paling suka skill rikishi . bg bontot kat orang . haha

Raden said...

lu lah kawan dunia akhirat

Faiz Tapit said...

taw pun,.. hik3

zoul yazix said...

lu orang wrestling pakai spender jugak ke??

Dale said...

wwe divas. ahhh, keindahan alam.

Pyka Rahmat said...

wwe divas serius takbest.

mengantuk.

vampire's lovex said...

habes ganas arr tu.. hahaha.

C i k P i p i T e m b a m said...

hahaha . klaka laa u nie . junior je yg jd mngsa . hakhak

karmasarkastik said...

kah3...mmg macam ...

adibah said...

Ya ampun..kesian ank org.ish3..

tapi alhamdulillah anda sudah insaf.hahah

sirap said...

tiba-tiba berjersi M.U.. sudah bertaubat? -sokernet.blogspot

Syafiq Rosli said...

sama lah aku pn dah pencen..haha..mmg truk gejala wrestling dekat skola..ceh divas jgk ko mnt.wakaka

aindzaya said...

haha.,..haper dah!!
batista tu lebih macho lagi......diva jugak pilihan utama...

nurkaloi said...

kaloi wrestling susah laa kann
memang mati budak tu kene kejekan
*pergh belagak kuat plak hihi*

Unknown said...

serius! naseb baik aku dak pompuan. takyah nk alami penderitaan dak2 junior korg tu.

Dol said...

hishh.. mmg sume skola asrama ade cerita yang same ek?? boring betoii.. haha yang xbest 2 bile aku yg jd junior 2.. siot tol seniors. and juniors aku xkne pon cmne kteorg kne. huh xadil lgsg. Heh2 :P

Asley Josly said...

Try2 la klik link kawe ni :)
http://www.asleyjutawanhr.blogspot.com/

Cik Lulu said...

la.. hahai..

back to top