Saturday, September 4, 2010

Gila, Sewel, Mereng



Aku dah bosan duk UKM ni... Aku nak balik rumah... Nak bermesra ngan kucing-kucing aku... Ramai sahabat mahupun musuh aku dah balik rumah... Aku tak balik-balik lagi dari awal sem... Dah lama tak main kejar-kejar babi kat belakang rumah... Pastu sekeh pale anak-anak jiran aku yang selalu meminta dipijak dan dihempuk dengan kayu besbol berpaku... Assignment dah lah berlambak-lambak... Midsem Lagi... Raya nanti pun kena buat report jugak... Aku punya busy macam Presiden Israel pulak... 


Cuti dah lah kejap je... Ahhh... Bulan puasa ni tak taw lah apa mende silapnya, aku asyik cirit-birit je... Rasanya ni sume lepas main bakteria kat lab hari tu... Aku ambik sains makanan tapi kena main bakteria pulak... Bukannya aku nak makan bakteria pun... Grrr! Dulu ingatkan kos ni kena makan mekdi ngan kepsi je... Hampeh... 



Budak sains makanan di Hari Raya bersama baju melayu edisi terhad 

Dahla, pale tengah serabut... Nak tengok kartun jap...

2 comments:

+d.O.Y.A.h+ said...

hahahahhahahaha.bangang gile~ baju melayu?

Faiz Tapit said...

ko nk x? ak crikkan kebaye pnye

back to top