Thursday, September 30, 2010

Petang Yang Miang



Hidup sebagai seorang student memang agak menyeramkan... Assignment banyak, duit pokai, lecturer tak cun, selalu mengundang keresahan dan tahap ketensyenan pelajar... 

Bila tension, mulalah teringat zaman sekolah... Senanglah sikit... 
Bila kat sekolah, teringat zaman tadika... Lagi senang... 
Bila kat tadika, teringat zaman dalam perut... Bapaklah senang... 
Duk dalam perut mak taw makan tido je... Langsung takde assignment... Tapi bila dah kerja nanti mesti teringat balik zaman kat U kan...

 Sekarang aku just berangan nak kahwin pastu hasilkan anak je... Hik3 

Pheeewiitt

11 comments:

gadis yang ingin kurus. said...

haha. ngek.

Faiz Tapit said...

hahah... ngok ngek

+d.O.Y.A.h+ said...

gila anak mak nk

IQBAL ZARIN said...

desperet gile nak kawen. nanti aku pinangkan rozita cik wan. hehe

Faiz Tapit said...

hahah... bg ak nom die

IQBAL ZARIN said...

014 tekan2 x dapat..

Faiz Tapit said...

ceh... bek takyah cmtu

Nyssa Nuar said...

senget...

A.D.A.M. said...

hahaha. memang kte akan teringat-ingat zmn2 seblum nie kan. ^^

fEyHaN said...

mereng~

miza&tummy said...

yelah zmn study dulu xde komitmen...lecturer pun hensem2..

back to top