Thursday, September 23, 2010

Lumba Bogel Sambil Berbasikal



Bab-bab sukan ni yang aku minat cuma bola sepak laki, tennis wanita, dan bola tampar pantai wanita... Lumba beskal ni aku tak minat langsung... Tapi bila tengok dekat-dekat, lumba beskal ni sebenarnya bukan sekadar lumba beskal... Sukan ni hanya mampu disertai oleh mereka-mereka yang berani dan betul-betul ada telor sahaja...  

Tengoklah betul-betul baju diorang... Sesetengah penonton mungkin akan terasa horny tapi aku tak... Kalau dah ketat tu kompem lah akan ada something yang tersembul-sembul sana sini... 

Haa... Ambik kau... 

Dari jauh pun dah boleh nampak... 
Macam buat kempen '1 Malaysia, 1 Telor' 

Sape gay angkat tangan!

Sape menang aku nak bagi hadiah kerusi spesel ni... 
Senang lagi selesa...

6 comments:

+d.O.Y.A.h+ said...

huduh.

Faiz Tapit said...

horny x doyah?
hahah

IQBAL ZARIN said...

ade iklan air soya pakai baju ketat. haha... camni gak la. ade kat paper n billboard. cam syial je

Faiz Tapit said...

ow...ade2.. ak tgk da.. cm gampang

norziyana said...

ahahahahaha.sile pedulikan pandangan mate anda.ahahah.

miza&tummy said...

hahaahahaha...penis stool...krusi mcm ni pun ade jugak...

back to top