Monday, May 30, 2011

Lembu Gerak-Gerak



Heheh. Header aku... Dah boleh gerak-gerak... Heheh

Terima kasih Bapak Ayam sebab tolong buatkan header untuk aku... Kalau suruh aku buat sendiri memang sampai mati lah aku tak tukar-tukar header lama tu... Heheh

Nyah kau dari sini!

Eh, header kau orang macam mana? Boleh gerak-gerak tak? Kah3


Inilah si bapak ayam bersama idola beliau

27 comments:

Sab Buenoo said...

ngek.

wida said...

cantik..bestnya

nik lan nik mat said...

lembu punya banner ayam dpt nama

Faiz Tapit said...

hahah. dengki lettew dengki lettew

Aireen Danyse said...

Ayeem Ayam memang sayangkan Faiz Tapit.. Hehe..

Ayeem Jemain said...

hahaha cam sial lokesan ko

Yuyu Musa said...

nak jugak...:(

Yong Sofea said...

memang aku dengki dengan kau.arhgggg!

IQBAL ZARIN said...

aku dengki dgn ko tapit. aku nak pukul perot boroi kau. hahaha

LINA JALIL said...

muahahahah..hensem bpk ayam ko..prut pnuh ank ikn :P

eFaRoGy oNg~oNg said...

wah..header baru..tantek..

Mr. Anon said...

yuyu : yuyu musa nak gak.... sibuk je nak sama gan faiz.... ceh...

babbk : kau cam setan ko tau tak.....

Cik Miera said...

comel lembu ko.. ayam mmg pandai...lembu ngan ayam ada keserasian.. :D

UNA budak BAEQ said...

asal lembu ?
kenapa tak jongos ?



*wahai bapak ayam . sila gerak-gerak aku plak .

+d.O.Y.A.h+ said...

untungnyee

strawberrycincau said...

lembu sdg menguyah rumput smbil mengerak-gerakkan ekornye.. keh3...=p

wath said...

gile cute. sumpah cute. aku geram! aku nk jugak!! arghhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!

Naddia said...

abam ayemm nie tanak sayang aku cam die sayang ko...

fairuz said...

aaaaaaaaaaaaaa kemba aku tu ke weyh?

khairunnisa said...

comel mengelembu!

Are Kam Eq Bayl said...

setail gak la lembu tu kalau boleh perah susu dia.. HGAHAAHAHA

Aunty P :) said...

uuu lembu betina ~

laksamberlipat said...

tidak ku sgka itu rupa nya idola beliau...ahahahaha....terbocor sudah rahsia....tp knper header nyer lembu???

Pure Lily said...

knape mesti lembu? dlm byk2 binatang yang comey2....

hamzah ian said...

miyabi umpama lembu lah?? ye dak?

Shin Chan binti Doraemon said...

oh ayeem memadukan i dgn tapit! oh tidak!

muhammad iqbal hakimi bin tahir said...

haha..pinjam wat kenduri boleh..

back to top