Sunday, March 14, 2010

Love Story




Mungkin ramai yang sudah maklum tentang masalah percintaan di antara dua pengurus bola sepak terkenal iaitu Arsene Wenger dan Fara Benitez. Hubungan mereka berdua mulai retak kerana kehadiran orang ketiga. Desas-desus mengatakan orang ketiga berkenaan ialah Carlo Ancelotti. Ada juga yang mengatakan mereka berdua bergaduh kerana Benitez mati pucuk. Pendapat ini mungkin dapat dikaitkan dengan kekalahan teruk LiverFOOL sepanjang musim ini. 

Wenger sekarang dilihat bersendirian tanpa sesiapa. "Sekarang ni saya pergi beli boxer sorang-sorang je. Benitez dah lupakan saya... Mungkin saya bukan untuknya, entahlah", ujar Wenger sambil mengesat air mata menggunakan boxer yang baru dibelinya sorang-sorang itu.

Ditanya tentang masalah yang dihadapi, Benitez hanya mengulas "saya tak bersalah okey dan saya tak mati pucuk pun!". Kekasih lama Benitez, Didier Drogba memberi komen, "diyo (Benitez) meme gitu. Ambo jugok doh raso hok Wenger raso skare. Ambo harak diyo beruboh dan tobak cepak-cepak. Tu yang ambo tubik dari LiverFOOL tu pahtu masuk Chelshit plok. Meme ambo nyesa deh"

Bagaimanapun, John Terry selaku ikon skandal seks terhebat musim ini menentang sekeras-kerasnya pihak media yg mengecam Benitez kerana berlaku curang terhadap Wenger. "Itu perkara biasa. Kenapa nak heboh-heboh? Saya dan Tiger Woods masih lagi bersama walaupun kami masing-masing berlaku curang. It's not a really big deal you know", kata Terry yang baru mengikuti kelas bahasa omputih Selasa lalu. Ashley Cole yang kini bersama Tiger Balm turut menyokong rakan karibnya itu. Bagaimanapun, beliau tidak mengikuti kelas bahasa omputih seperti Terry.

Pengurus Chelsea, Carlo Ancoli berkata,"Saya rasa Benitez seorang lelaki yang baik, dia selalu usap ubun-ubun saya ketika saya gelisah. Perutnya membuatkan saya tertarik dengannya. Tapi, kami hanya berkawan je, tak lebih dari tu (ayat Diana Danielle)"

Fabianski, penjaga gol Arsengal yg baru-baru ini dinobatkan sebagai penjaga gol terbaik Tabika Kemas 2010 berkata, "Saya pun tak paham apa nak jadi dengan Wenger tu. Dia lagi pentingkan masalah percintaannya dari bola sepak. Fakiu Wenger!" Beliau juga berkemungkinan akan berpindah ke Felda United dengan bayaran RM2.50 bagi setiap tepisan bola yang dilakukannya.

K.Rajagopal yang telah dinaikkan pangkat sebagai pengurus Soccerkids dan juga pelakon tambahan sekuel Jidin turut menghadapi skandal bersama pemain tengah Malaysia, K.Natebabi hanya mampu berkata, "No komen lah. Saya nak balik kampung ni, nenek saya kena tangkap basah. Jangan follow saya, banyak lagi kelapa saya kena pecahkan!"-Reuters

14 comments:

ashraf said...

hahahahah!

Faiz Tapit said...

woi, ko 1st follower ak... hahahahahaa

nur hidayat rahmat said...

tahniah!!!jgn dok merapu sudah k...

amar(skux) said...

bangang la ko tapit adoiyai.....hahahhaa

Faiz Tapit said...

hahahaha... nantikn yg baru

/Dayah//Nurul/ said...

sy tasuka arsene wenger, jom study

Faiz Tapit said...

bgus2... hahah

Ayeem Jemain said...

entry pertama ko sangat kepukimakan

Faiz Tapit said...

hahaha,.... kantoi stalk aku

cik saloma said...

first entry yg betol-betol menyusun langkah hang ke arah GAY. ahahhahaa

ctpayong said...

gigih aku cari 1st entry ko.hahaha

Anonymous said...

finally, khatam jugak baca blog ni

Anonymous said...

dah selamat katan.. hehe opsss khatam! great!~

Ratna Syazana said...

kau sengal ar tapit! haha

back to top