Friday, October 1, 2010

Bergadai Nyawa Demi Seketul Assignment



Petang tadi, aku pergi ke fakulti untuk hantar repot dan assignment yang sepatotnye dihantar lebih awal... Aku cume bawak sebijik pendrive kaler hitam... Selipar aku pun kaler hitam... Selipar yang kaya bagi budak PT tapi daif bagi bebudak JPA...

Aku cume mampu berharap sepasang selipar baru akan turun dari langit

Tengah seronok jalan tu aku tersadung sebab selipar tu dah botak... Kaki aku terpelecok atas jalan tar yang sememangnye lebih keras dari six pack ku... Kah3... Nasib baik takde orang... Kalau tak, besarlah kemaluan aku... Pastu baru aku rase azabnye berjalan...


Akibat ego yang terlalu tinggi, air mateku disimpan dengan cermat tanpa dikeluarkan... Perghh, macam kena shotgun pun ada...



8 comments:

ashraf said...

intan tadi nak tlg cuci ko xnak.

Faiz Tapit said...

tkot ak... nk mndi td cm gampang pdih...huahua

+d.O.Y.A.h+ said...

alaa.siannye anak mak nii..=(
jgn lupe ltak ubt.

Faiz Tapit said...

mak,,,, sakit~!!

Daus said...

ko bjalan ke naik superbike?

Faiz Tapit said...

nek kete lembu.. pas2 lggar lagenda... hahah

tim said...

sadis sungguh luka itu

ni last komen.
cun cun semua entry october, i baca

semoga maju jaya hendaknya!!

Faiz Tapit said...

okehh... tenkiu~

back to top