Thursday, August 4, 2011

Antara Beberapa Darjat









39 comments:

cik pha said...

ape y kita miliki sekrang tak menentu masa depan seseorang..arini mungkin p0plet,tapi belom tentu esoknye cerah@ tak sbb rejeki Allah tu ade dimana2

Daus said...

Kesimpulannya:

Jangan belajar bersungguh-sungguh

Cik Ca'ah said...

ala,biasa ahh cenggitu. dah selalu jadi.

C i k P i p i T e m b a m said...

hahaa . best tu . xsmestinya result baik , keje yg kita dpt pon senang . jgn pndang rendah kat org yg kurang pndai drpd kita . mcm haku . hakhak

bella lim said...

poplet tak poplet rezeki masing masing. hahaha

ROROI said...

Brilliant...But still,results mempengaruhi pemilihan keja...Len la kalo keja ngan kompeni bapak sendiri...

iMah said...

cakap pung pang..
nengok2 owg len lg berjaye...
ini le realiti kehidupan..

MinahSpekMerah said...

yup.been there, done that.

once people kept looking down at me,and suddenly when i'm on top everybody just being ridiculously nice.
even my mom thought they are being ridiculous.trust me.even some gave me money.=.=
pffttr.masyarakat.
bila tah nak berubah.

aimi adilah said...

btl..btl..btl.. sy sokong karton nie =)

Ayeem Jemain said...

da lame letak "Sape komen boleh romen... Hik3"? cemerlang teori tak semestinya cemerlang praktikeli

ked said...

moral of the story, don't judge a person by his pointer..ngeh3

cimOt said...

tak payah la pointer gempak2 ye dak?? hahahaha..

Tasha said...

tak boleh riak,nnt rezeki jauh~~~

nik lan nik mat said...

kete mcm br lps eksiden je

ishiko said...

nasib baik tak pernah dapat poplet... :p

Si DauN CeRi said...

huiyoo.. beli sayur je 2000, beli baju brape ribu le pulak tuu.. hahaha



pintu rezeki tu tuhan yg pegang, DIA bagi kat sesiapa yg DIA kehendaki, DIA tk bagi kat sesiapa yg DIA kehendaki juge.. wallahua'lam.

muhammad iqbal hakimi bin tahir said...

bagus mail..sejok perot mak dia..hehe

Anonymous said...

reality life! malah aku pun penah dicompare ngn sepupu2 sbb tak pandai, malah diejek lembab. Alhamdulillah, yakin dgn rezeki Tuhan dan last2 terus senyap mulut2 yang compare ngn anak2 tu...

JIJI YU said...

ape susah2 dok soksek2..nasib rini bukan menentukan nasib mase depan

Anies Anessa said...

kisah apa pointer gempak2 tp keja xdak..cait!

Raden said...

kete mahal tuh cam tak mahal je

myra yusreena said...

haa..blagak agy..hoho..amek ko..2000hengget haa..senang senang je bagi an..hihi

blog-tips-kurus said...

buat MLM ke? ape pon, usaha tangga kejayaan.. :-)

O'gosh said...

uih..bestnya dapat bagi banyak tu kat mak...uhuhuh

amier azrul alias said...

rezeki di tgn Allah.
hoho

Ujang9897 said...

segulung ijazah bukan 100% penentu kejayaan hidup

Fina Fento said...

hahaha ambek hang.

THE LEKAT LEKIT STORY said...

Cemerlang dalam hidup tidak hanya bergantung dlm akademi tp usaha.. kan??

peep said...

ade budok polet last2 keje jual bege tpi jalan ye dk? :P

sleeping_maniac90 said...

kasi 2000 je wt blnje dapur???
perghhh leh sdkah kt ak skit hahaha

nurAMALLINA said...

hahah banyak siot duit dia

Yuyu Musa said...

hahaha..rezki kite tataw caner..

ngeh3..

kereta tu patot tukar walkwegeng ke..baru semat...haahaha

Rafidah Bakri said...

aku sama mcm mail, x pernah merasa dpt dekan. poplet apatah lg... Dengan harapan lg 2 tahun, aku jd macm mail dlm gambar yg last =)

mendatak hijau said...

pandai sgt......

Siti Mashitah Saidin said...

ooo.. entri baik dibulan posa. keh keh keh

Zulfahmi Abidin said...

dlm slot akasia TV3 slalu jadi mcm nie weh. #haramjadah punye anak pemalas

SoutulMujahid said...

sejak bila entry tapit penuh dgn pengajaran ni? wakakakakaka

sha my heart said...

kena la sentiasa berusaha tanpa putus asa

Mahfuzah said...

kesimpulannya:

Kalau tak pandai masa belajar tak semestinya tak berjaya dalam hidup.

back to top