Wednesday, August 10, 2011

Kenapa Lelaki Perlu Berbadan Tegap?





Selepas 3 tahun...

Ini ialah iklan racun serangga




63 comments:

Wadi AR said...

bonzer tu bai. haramjadah tapitt

budaksetan said...

yang ni celaka, HAHA
yang perot buncit tuh macam kau XD

Farhan Hanif said...

beli 1 percuma penyapu...hahah...lawak sial

Yuyu Musa said...

hahaha...meon oh meon..dah taf tu apa lg,masuk hero remaja la..ngeh3

Etong said...

wahhh tamau lah tegap sangat!! hehehe

beejay said...

cam bangang entri ko kali nie..siyes

Usahawan Muda said...

bab gelebeh tuh cm aku je. terasa dowhh. aku pun nk beli shieldporklah. menghalang babi dari menginap di kawasan perumahan aku!

Goblogz said...

taf mcm aku. terima kasih

Cik Baju Kurung said...

haha . pork ? bunuh nyamuk ke bunuh babi ? =)

Shaofie said...

Part gelebeh tu aku terasa kot. Down jap. Aku nak guna shield pork gak lah. Senang sket babi tak leh nak masuk kwsn rumah aku.

muhammad iqbal hakimi bin tahir said...

aku nak taff gak r..haha

Nur Salsabilla said...

hahaha. shield pork ! pork ! bak mai satu. umah aku denggi teruk oi! :)

Mr.Baiz said...

kene jadi taf jugak la boleh jadi model ubat nyamuk

Anonymous said...

kalau letak pempuan mesti laku

Izat Tarmizi said...

abambem

**::CIKNUURUL::** said...

taf2 jd model ubt nyamuk,.ehehehhehe,.lucuu,.

hamzah ian said...

setubuh apa ni?? waddefak is dis?

nurAMALLINA said...

hahhaahhahahhaha perli hebat

SyazwanSarawak said...

akhirnya jadi orang berjaya...

hahahah. klako betul

Hakim said...

Apakejadah free penyapu?Hahaha

Nana (phoged) said...

hahah.. mmglah sengal!

Daus said...

abg Ben baca ni mesti terasa ni, terus peluk tiang kot! hahaha

blognizamlah said...

hahaha...xleh bla...

jiha rai kinah ija said...

nape orang selalunya kalau bersemangat mesti nak cakap omputih? hahahaha :D

SoLy SoLicious said...

shield pork?? waahhh.. ni best bro~

zaRain said...

hiahhaha wlaupon tk paham sgt..tp hahah syabas sbb smngt wat doodle..

sofeafaudzi.photography said...

hahahaa.. mengajuk seseorang ye faiz.

DaYaH JeLitA said...

sebenarnya cite-cite paiz la tuhhh...wakakakaka....seramm aku badan ketul2...

Cik Mon Kiera said...

ape ape jek faiz:)

Cik Mon Kiera said...

eh lupe nak promote ngehehehe~

entghi baru:
http://sayebuatblogini.blogspot.com/2011/08/nampaknya-semua-datang.html

Heidi Shafiq said...

nak bunuh lembu boleh gune spray ni tak?

adrinaqamarina said...

hahah aku suka part gambar nomb dye yang dye speaking tu, dah terimagine kalau orang dye yang betul.


faiz oh faiz.

i'm ezza haniza said...

comelnyeeeeeeeee ! i like taf2..hahahahaha

puterydaisy said...

bunyik oikk oikkk yg tk menahan uh. HAHA

shereena said...

shield pork?kahkahkah!!

fairuz said...

pais ni jadi anak tu molek la sikit. haha

ashraf said...

walaupun aku gemar komik ringkas kau, yang ni aku kurang paham -____o

..cik gugu.. said...

aaron aziz.. hahaha tetiba je.

JIJI YU said...

ni kisah engko kan tapit

JIJI YU said...

ni kisah engko kan

mira madihah said...

shield pork? jenama baru ni. Hikhik

airazulaikha said...

hahahhaha..shield pork....

Leya said...

kenapa tak de reaction bongokss???u are derm bot ngoks mannnn...kreatip x henggat.keep up!

NorHalizah said...

hahahaha..dah jadi taf kena jual sield pork. hampeh..

cik marikh said...

shield pork - anti virus JE eh?

chiah_ismile said...

percuma penyapu?lpas sembur nyamuk mati kne sapu2 sume..brilliant!hahaha

Cik Ca'ah said...

jadah ape skang org dok gila badan taff ni? cess

WZulhilmi said...

badan gelebar sgt sampai tertutup bahagian bawah. = ="

cikmegipama said...

geli ah badan ketul2..

Siti Mashitah Saidin said...

hahahahaha!

bibi bibo said...

kahkah , bangga mak bapak meon anak dorang masuk tibi .

Anonymous said...

haha..dengki kat orang taf penyer...biasa r duk umah tau membuncitkan perut je...bila orang pecah rumah tak larat nak lawan...kehkehkehkeh

pol said...

yang angkat barat tu macam talipon pulak aq tinguk..wakakaka

Rafidah Bakri said...

Ben10 mesti terasa. hahaha

Ayeem Jemain said...

lagi satu, kalu taf boleh buat segmen

Isteri Encek Bard said...

TAKLEH KENA SAMAK TI... HARAM.. NAJIS.... HAHAHHAHAHHA

Zureen said...

hahaha..saya gelak sampai perot menggeleber :D

sYafIk-wAy said...

ERKKKKK , ape nih ?? hahahha

Pure Lily said...

kesian... study kt jepun last2 jadik duta 'perisai daging babi'...

salwaismail said...

hoi beli satu percuma penyapu! :D

muhammad shahzan safian said...

penyapu!!!!..bhahahaaha!!...
sheild pork...bunuh nyamuk ke bunuh piggy???

Hanif said...

hahaha..dlm sume2 step nk taf 2..ak wat jging je..tp xsmpai sebulan..givap..mls gile..

joe bang dh follow

zamira said...

hahahaha...lawak gler...xmnahan time smgt trus speaking.mak aiii..

back to top