Sunday, June 12, 2011

Faktor Pasukan Terengganu Menang


Sekadar gambar hiasan

Hari ni saya bersama kawan-kawan saya yang bernama Mohd Ayap dan Tengku Munzir pergi berjalan-jalan ke Loyat... Tujuan kami tak lain tak bukan adalah untuk mensia-siakan usia remaja kami dengan pergi berfoya-foya tanpa matlamat hidup yang sempurna... Sudahnya saya tak beli apa-apa barang pun dan hanya penat sahaja yang dapat dibawa pulang...

Tapi, saya takkan lupakan kenangan di mana seorang amoi tersilap memeluk saya dan melaga-lagakan bonjolan dadanya ke tangan saya semasa di dalam komuter... Beliau menyangka saya ni pakwe kesayangan beliau... Apa nak buat, dah nasib tangan... Saya pun sekadar menerimanya dengan tangan yang terbuka... Hik3

Seterusnya, saya ke kedai makan untuk melihat bola... Bila melihat bola, saya sangat terharu dan kagum dengan jersi pasukan Terengganu... 



Patutlah Terengganu menang... Tak sangka mereka pun sayangkan saya... Terima kasih u'ols... Tapi, saya pedulik apa siapa yang menang siapa yang kalah pasal saya orang Pahang... Hik3

41 comments:

zombie said...

macam gampang. hahahaha


daudsu wira ganu.

Aunty P :) said...

bajek ah mung !

strawberrycincau said...

sekadar gmbr hiasan tuh smat. keh3.. kem salam boleh... haha

budaksetan said...

same ah orang pahang :DD

Ayeem Jemain said...

pahang tak perlu risau sbb ada sultan bola. kikiki. rezeki dpt bonjolan tu. aku da lama tak dapat ni

sofeafaudzi.photography said...

hahhaa.. bsepah sgt idea ko ni. mmg kreatip. sana sini, yg tkait sikit pun boleh jadi idea ko. bijak bijak.. bkn faiz la klu x loyar. hihihi

Rozuan Ismail said...

daudsu ni bukan dulu player kelantan kan?

Hadi said...

tahniah terengganu...

She's Gee said...

Yakksss... perasan eh.. haha..

Bila lak la pahang nak menang.. huhuhu..

Gee baru tulis"Hati dan Kepercayaan"

BLADE EDGE said...

hohohoho... tganu menang doh!!

nik lan nik mat said...

hang nak aku ejakan ke?cegampANG

joyahbunga said...

lolz..zz

Ninie Boonie said...

same ah!aku pon orang pahang..
hahaha

blog-tips-kurus said...

Warna bendera Phg sama dgn T'ganu, malah jiran terdekat. Tapi kenapa tak sehebat T'ganu? hehe!

buDAK keCIK said...

hoi, ak pedulik!

ak gere dooh2 nih! huh

ShafiqIzwan said...

best la ayat kat blog nieh. hahaha.

Ai Ni.. said...

hihi..tak kesah lah top it jadi tapit pon..asalkan trg menang.. ^_~

+d.O.Y.A.h+ said...

mok ore kelate. kbai.

hakeem kira said...

untong la amoi peluk

tulus sweet said...

kawan ramai kelantan...takut nak g tanya kabo. huhu

qeef... said...

bijop2... haha.. blog tapit pon boleyh sponsor ea..

dakpipimerah said...

hahaha,,nmpak saje TOP IT tuu,,hahah

Faraa Eiman's said...

haha , setan doh entry ko

Raden said...

bonjolan tuh hapa?

Faiz Tapit said...

bonjolan tu sesuatu yg membengkak dan disukai lelaki. yummyy

Pyka Rahmat said...

untunglah terengganu menang

J.Syazwana said...

Sengall !!!
hahaha :P

Yuyu Musa said...

peteh ganu peteh...semangat smlm masih ada...woahhh!!!

Nur Salsabilla said...

Hidup pahang ! Muahahaha.

amier azrul alias said...

untung laa dpt benjolan tu
wakaka gler

syud said...

perenggan kedua xleh blahhhh... realiti ke hayalan jerr?? huhu

tapi tganu mng smlm ..perrghh..

xsangka siot...

NurIzza said...

HIDUP PAHANG!!! ahahahha...

SoutulMujahid said...

ala-ala lucah. cis. rezeki hang!

aku_azreen said...

peteh ganu peteh...
>tapit lucah..hahaha

Pijisketch said...

entri ni bersahaja. cegampang! hahahaha XD

muhammad iqbal hakimi bin tahir said...

haha..tibe2 ada gambar daudsu..


mu kena la sokong ganu weh...kite jirang..

Isteri Encek Bard said...

miahahah ferasan.... wah bonjolan itu adakah sejenis bisul?? miahahhaha

CIK TOM said...

ganu menang..yeay !

LeMaNtO said...

wloapepon terjadi..aq tetap sokong melaka. 10 taun lg piala tu milik melaka.

Faiz Tapit said...

yelah leman. hahah

Fatimah Az-Zahra' said...

org phg ?? phg kt area ane ? hee~

back to top