Sunday, June 5, 2011

Kena Intebiu



Semalam aku diintebiu oleh sidang redaksi majalah UKM untuk sesi bersama blogger UKM... Tempat intebiu kat Taman Botani, Putrajaya... Seramai 5 blogger telah dipilih... Masa nak pergi tu baru aku taw Fatin Liyana pun ada sekali... Ahhh 










Trimas kat sume yang terlibat, especially krew-krew sidang 
redaksi majalah UKM... Sandwich semalam sedap... Hik3

Blogger yang terlibat:


35 comments:

Raihana Izzati said...

rapat kemain dengan fatin Liyana=_=

Amiey White said...

saya pelik kenapa faiz asyik duduk sebelah FL je.... -.-"

Syafiq Rosli said...

pergh bro..untg ko..aku ni dah lm nk jmpe dia..hehe

vampire's lovex said...

FT,ko sje je kan berkepit dengan FL .haha

Ayeem Jemain said...

ko sorang pakai jaket?

Faiz Tapit said...

ok ayam, aku dah letak gamba lg satu. hahah

mushroom said...

wahh.. jelez2!

+d.O.Y.A.h+ said...

takde orang nak panggil aku intebiu. wahah. kalau pergi pon mesti aku paling tak bergaya >.< wuee

Yuyu Musa said...

fuhhhhhh!

ok speechless..

Rozuan Ismail said...

pergh.blogger ukm terpilih.cam ner la aku nak dipilih gak ni.haha

nik lan nik mat said...

ko x sudah2 dgn photoshop ko..tp photoshop ko mcm da improve..mcm real aku tgk

haasyaa said...

Fatin Liyana under UKM eh? Wuyoo

Faiz Tapit said...

haah. bru taun ni msuk. medik wooo

NURUL AINI NORAZMAN said...

syioookknye dpt jumpe Fatin Liayana,.heheh

auny aizie said...

perghhh ngko .

senyum semedang . haha

Shaofie said...

ok, still aku sweet. ko makan sandwich je? aku makan sisa kek pisang fatin liyana pegang lagi.. yg kat atas meja tuh... hahah.. sweet..

hana said...

FL praktikal kat HUKM kan..
beronok-ronok dapat jumpa FL..
ni jy jeles..
aish..

cik yam said...

hahah ayeem ayam jeles ni

budaksetan said...

UKM tak marah pulak pasal kau kutuk pengurusan lembu diaorang tuh? XD

Nurul Amira said...

dpt jmpa FL . bestnyerrr !!! jeless . huhu

hidayahjamal said...

femes kan

qeef... said...

zaman biler plak jdik fatin tapit nih,, Lisa bgi kat aq balik r cenggituh,, hihihi,,,

Faiz Tapit said...

wahahah. perasan jugak ko yek

Ayeem Jemain said...

hahaha. dah letak gambo fl pakai jaket gak? pui!

SoutulMujahid said...

blogger pemes la katakan... (T.T)
sape la aku ni...

Tasha said...

amboi,glemer dah dia...hak2

safiah sokher said...

femes kau,ahah :D

Ain Zulaikha said...

perghhhh artis .... siap kena interbiu lagi tuuu...
ada FL.. wahhhh

Faiz Tapit said...

mane? mane? hahaha

hamzah ian said...

ko mmg faking.. tuih...

Faiz Tapit said...

kah3!

Fatin Liyana said...

fatin tapit... hahaha siot je kan kau

Faiz Tapit said...

heheh. alah, tersilap la. hik3

Isteri Encek Bard said...

fatit tapit??? aperkah motif

haqimi zulkefli said...

haha gemok gle kau faiz tappit ..
moga kali ni xjd cam lisa surirumah. dlm mimpi je. :P

back to top