Friday, October 8, 2010

Aku Dan Insomnia





Aku dah terkena penyakit ngantok tak boleh tido... Seksa gila kau tahu? Guling sini tak boleh tidow, guling sana pun tak boleh... 

Jelesnya tengok anak aku, Mohd Capik tengah syok tidow sambil mengigaukan sesuatu seperti sedang menangkap lembu terbang... Baru darjah 2 tapi semalam die kantoi ponteng sekolah pegi lepak warung... Suke ati dia lah, die dah besar...

Aku ni plak masih terkebil-kebil tengok heater, suis lampu, hanger dan Nora Danish yang sudah nyenyak dibuai mimpi... Comel gaya tidurnya... Baju tidur see through kaler pink tu memang seswai membaluti tubuhnya... Sangat seksi dan menegakkan... Huiiih... Jiwaku bergolak...

Aku cek henset aku, tengok kalender jap... Malam ni malam Jumaat lah...
Aku nak MC la besok!

7 comments:

halyda said...

ngeng r ko ni (^_^)

doyah said...

na na na na..
meh lyn mcr ngn mak.

Faiz Tapit said...

hahah... nk lyan jita

JuYa said...

gilos! hahahah

Faiz Tapit said...

mmg gilos... kah3

Anonymous said...

hahahahahaha
patut tak patut i sebut word " lucah "?
* cough *

Faiz Tapit said...

emm... bgantung la... kah3

back to top