Saturday, October 16, 2010

Perangai Manusia Di Jamban




1. Dah kencing tak reti nak basuh. Agaknya mata dah terlalu sepet sampai tak nampak mana flush. 

2. Masuk jamban tapi tak reti nak tutup pintu. Sebab mata sepet jugak la ni, pintu punya lah besar tapi tak reti nak tutup.

3. Tak mandi pagi pun tapi berjam-jam duduk depan cermin semata-mata nak menggayakan rambut pakai wax. Nak bagi nampak mandi la tu kononnya. 

4. Duduk cangkung atas sinki pastu potong rambut kat situ. Pastu tak reti nak bersihkan... Kompemlah sinki tersumbat. 

5. Bawak periuk nasik ngan bekas megi pastu letak kat sinki untuk dijadikan pameran sampailah berulat.

6. Basuh bekas makanan pastu kumpul sisa-sisa dalam sinki untuk buat swimming pool.

7. Rendam baju kotor dalam sinki pastu biar lama-lama. Takpun tinggalkan dalam baldi dan berharap sume tu akan bersih sendiri. 

8. Mandi lama-lama sambil karoke walaupun suara macam lembu jantan senggugut.

9. Campak shaver merata dalam toilet. Sekali ngan berus gigi.

10. Picit jerawat ngan korek hidung pastu kesat kat cermin. Mulia sungguh perangai.

11. Buang kahak merata.


Best tak tandas camni?


P/s: Beradablah walaupun di dalam jamban

17 comments:

+d.O.Y.A.h+ said...

yekkk

Faiz Tapit said...

yaarrrkkk..

@LiYaNNuaR said...

out of sivik gitu, ahaks!!

ShidY said...

Walaupn sakit tp 2 la realiti nyer slame aku jd student kt matrix n kt U...aduyai...x selesai lgsg probs ni...sakit jiwa ak tgk..

Anonymous said...

kes kat asarama upm ke ni???

ashraf said...

cha ya nun alip

Faiz Tapit said...

ni kt ukm... tp rase sume ade problem ni kot.. huh

XUERYN said...

hrmm..yg no 1 tu...mmg agree sgt!!
menci sungguh!!ari2 sye kne jd macik cleaner!!huhh!xd deria bau dh gakny!huhu..

Faiz Tapit said...

mate sepet kn... hahaha

tim said...

yukkss..!! geli lah wei.....

Faiz Tapit said...

kalu tgk btol2 lg geli beb..

BLADE EDGE said...

hahahahaha...

wei, gmbr last skali tu paling xleh blah laa... baru perasan, dinding xde!! hilang trus mood nak melabor!!

Faiz Tapit said...

hahah... tp tu bkn kt msia la.. kt us kalau x silap

eicahaha said...

open gile toilet dye...

Nyssa Nuar said...

sbb tu x suke duk ostel..tp,,dlm x suke pon..da bertahun2 la duk ostel sejak skolah..hua3...

bella lim said...

budak hostel punya perangai memang busuk. tak kiralah asrama ke, matrics ke mahupun universiti.

Anonymous said...

racist! you muthafucka asshole!

back to top