Monday, October 11, 2010

Aku Hampir Gila



Setiap hari aku boleh tido bape jam sangat je sekarang ni... Aku kena insomnia... Rasa ngantok tapi takleh tido... Balik bilik, tension... Bilik kotor, bersepah macam kandang lembu... Malas nak nyapu... Rasa nak pindah rumah setinggan pun takpe... Ahhh

Nak kena buat assignment lagi... Tak abes-abes kena buat kerja... 

Henset asyik rosak je, mintak dibaling-baling kat pale En. Pengetua... Biar tumbuh rambut selebat-lebatnya... 

Buat rubik selalu lupa step je... Cilake... 

Main PES selalu menang besar... Tak pernah menang tipis... 

Makhluk gay tu ajak aku pergi rumah dia lagi... 

Megi aku dah abes... Tapi tupperware aku dah 2 hari tak basuh...

Exam dah dekat tapi 1 mende pun aku tak paham... 

Dari tadi nak mandi tapi tak mandi-mandi lagi...


Abang, gambateh! Lalink akan sentiase ade di sisi abang... 
Love u with all my heart!!

9 comments:

+d.O.Y.A.h+ said...

kak jita cek wan mane?

Faiz Tapit said...

ade... sorg2 la dlu.. hehe

LeMaNtO said...

ahahahaa.... bilik nko kemas kottt!
syukur la apa yg ada~ (ayat presiden)

Faiz Tapit said...

kah3... presiden mgkok

tim said...

i pernah tak basuh tupperware selama seminggu pastu tupperware tu i buang
kahkahkahkah

Faiz Tapit said...

ish3... lg pemalas... hahaha

Wan Jepun.. said...

ak guna tapawer x basuh2..sbb ak gna mangkuk..hahahaha..rjin2 sket weh..;)

TheChekJah said...

kalo mcm tu baik makan kat polistrin je.. tapawer tu mahal... huhu... syang kot nak buang,,,

Jαnnαhツ said...

insomnia ni mmg sinonim ngan students life. coz sy pun pernah gak kene insomnia. ngantuk sgt2 tp xleh lelap. seksa. hm, carilah cara nk atasi mende2 tu, cthnya jgn minum kopi ke. coz sy ni peminum kopi tegar.. hahaha.

back to top