Friday, October 29, 2010

Exam Yang Best



Pagi tadi, cuaca sangat baik... Tidurku sangat lena dan aku bangun awal... Aku sangat gembira untuk menduduki peperiksaan pada hari ni sebab aku dah stadi awal-awal lagi... Sampai di dewan exam, aku menyapa para pengawas dan memberi senyuman kepada mereka... Mereka membalas senyumanku dan aku sangat bersedia untuk jawab exam... 

Bila exam start, aku membaca doa terlebih dahulu... Kemudian, aku membuka soalan perlahan-lahan... Aku cuma mampu tersenyum kerana soalan-soalan yang diberikan amat senang... Aku menjawab dengan penuh hati-hati... Alhamdulillah, aku puas hati dengan apa yang aku jawab... 


Kalau tak boleh A, A- pun bolehlah ni... 
Ni paper aku yang ke-3, aku dah boleh target tiga A dah... Selepas masa tamat, aku pun keluar perlahan-lahan dari dewan exam... 
Aku balik bilik dengan hati yang tenang dan gembira...  






P/s: Terbalikkan semua maksud di atas, itulah aku yang sebenarnya... 
Lu orang ingat, sume cite mesti ada happy ending ke??


21 comments:

cik chocomint said...

hahaha...mati2 engat happy ending tdi.. bru je choco nak admire sbb dia confident.. hak3.. rupe2nya........ :)

Anonymous said...

sengal. haha

Faiz Tapit said...

hahah... jgn tertipu la

FaZira HaLiM said...

eh paper ke3 ni confident sket an. 1 soklan je xleh jawap. =p

Nur Hafizah bte Za'ba a.k.a SuperCSI Fiza said...

agak tekejut jugak bace mule2..
hahahahak ! !
sgt sengal la!

Faiz Tapit said...

paggiyaa: boleh la.. hehe

hafizah: hehe.. jgn expect lebih2

dayah said...

comelnye bdk las pic tu, all the bes for yur good results nt k :)

doyah said...

haahah. anak mak jgn lemah smgt lah! ;)

laksamberlipat said...

hahahaa...
baru ingat kan betol2 laa targer 3a...
tp kene tipu r...
adoi...

Faiz Tapit said...

hahah... bkn tipu,, cite pusing2 skit je

fatian athiea said...

haha..pe2 pun.gud luck der..

Faiz Tapit said...

thak u der

Sachi Asukai said...

wusyoo..cute arr entry nih...sy suke..thumbs up!slm kenal:)

Faiz Tapit said...

salam kenal jugak... =p

Anonymous said...

perghhhh aku penah kompident tahap cipan mcm ko ni mase aku jwb paper titas.........sumpah aku terkejut aku dpt c doh!!!!!! sbb muke aku bangge je kuar awal mase tu...sbb aku kompiden dpt A+++++

Faiz Tapit said...

hahah... xpe2.. yg penting yakin tu

Anonymous said...

setakat ni exam aku ok lagi

Lyn Sery said...

aku nak exam ni next week
hadoi..aku xtau la ape nk jadi beb.
tgk ni smpt lg aku blogwalking
hoho~

Faiz Tapit said...

rilek... jgn kalut2.. kah3

Anonymous said...

aku x mint nak komen psl entry, tp aku just nak kate 'sonok dpt maen ngn hamster tu'..wahaha

Anonymous said...

hehe..cme lah.. aq calu gak feed hamster tuh mkn..

back to top