Monday, July 25, 2011

Antara Yang Di Kepala & Yang Di Kaki









40 comments:

cik ifah said...

sebab tulah tudung pompuan mahal
tapi tudung aku sepuluh hengget je sebab seliper jamban aku pon sepuluh hengget. kite kasi fair and square. :)

Daus said...

desktop aku 5k, cq40 kau? hik3...

Miz Novexx said...

hahah... ada ke kopiah yang harga mahal??? den tak ponah jumpo lak

Eyka said...

haha..eyka prnh tgok org beli tudung cikai2 je..tapi bab baju kasut..perghh~ tiptop bai..=.="

Leya said...

*tunduk keinsafan...*

cimOt said...

hmmmmmmm...itulah dia..bab2 pakaian semayang tak plak titik beratkan..haishhhh

Hashira Yusoff said...

bg aku pkai branded mana pun bukan org kesah sgt..skrg ni byk yg ciplak maa.. XD

-->kaitan hormon dan hari 'menuduh' sedunia.

Akim said...

hahahah, semart !

umUMRA said...

mcm ni pon ada...huhu

hamzah ian said...

owh.. aku kupiah pun takde..

O'gosh said...

sepak je buntut orang macam tu...

DaYaH JeLitA said...

kalaw tudung pulak pompuan nie mahal gila tapi pendek sanggup plak beli..tudung bawal yang menutup dada suma murah jer tak nak pulak beli...err aku mengata kat diri sendiri agaknya..huhuhuhu

Ayeem Jemain said...

sentap mak nakkkk

peachippo said...

ppeerrrggghhh ! berlagak lebih nak mahal2... :)

Wadi AR said...

mak aku kalau beli telekung mmg amik yg mahal dan berkualiti. ade jenis telekung yg tak jarang. katenye, ngadap tuhan mestilah nak cantik cantik kan?

sleeping_maniac90 said...

perghhh...
hahahaha...
npe la bnd2 bkaitan ngn agma, y murh2 pun xpe...

Belbel said...

biase ah, org skrg suke lebihkan duniawi je. eh eh? sume barang2 aku murah3 je -.-'

Mohd Syahir said...

gihahahaha...taksub ngan keduniaan je nih..~~hakhakhak

RIAN said...

kasut mahal nak bg tahan lama kot. dy kan letak dekat kaki. lasak. klu kopiah muroh pun takpe bab letak atas kepala. huhhu, nih my opinion je. =)

nik lan nik mat said...

mcm entri raye je

Cik Ca'ah said...

donia donia

nurayunni said...

kedekut la cartoon nie..

iefa said...

memilih.. haha!

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

antara kepala dan kaki;)

iMah said...

(^,^)

EG said...

terase. hhehe

ashraf said...

ni cerita buat2 je ni.mna ada org mcm ni hadoi..hhaha

orang melayu kan semua baik dan beretika serta amat menghormati antara satu sama lain.

anyway, cq40 mahal la daus!

Rafidah Bakri said...

entri ni menusuk kalbu...

miz rara v(",) said...

kenyataan~~~ =)

adrinaqamarina said...

lagi tak boleh menahan bila selipar jamban pon nak beli yang branded. ni geng3 budak kaya kat hostel dulu.



tapi sume ni kenyataan~

Faraa Eiman's said...

=='

khairiyah said...

pengajaran ni wehh..hik3

Ujang9897 said...

insaf....(~_~)

SoutulMujahid said...

tapit dah jadi ustat ke? haha

ada jugak tanya, "ada ke kopiah mahal". ade maaa.. sampai RM80 pon ada maaa...

comel la kartun ko, tapit :P

Alasan Bangang Mengelak Solat

haqimi zulkefli said...

alhamdulillah Allah bagi peringatan kat aku thru faiz. insyaAllah besar pahala kau faiz! :')

Klik Aje ! said...

Hahaha nice...

Queen F said...

kemainn kasut nak hebat, kopiah habeh murah kalau boleh.. -.-' terbaekkk lah! :)

Daus said...

ayap: hoi terasa ke??! LMAO =P

Rohaizam Rosli said...

hahaha kopiah nak murah ja kasut bleh plak mahal2... kopiah kat kepala kot... kasut tu pijak2 jah.... mahal2 tu sama cm letak duet kat kaki then pijak2 duet tu sampai lunyai...

ILA HonEyBuNNy said...

ish..kasut n kopiah kena la sama mahai kan..

baru la betul..ehheheh....dunia2...

back to top