Sunday, July 3, 2011

Perkara Yang Best Masa Kecik-Kecik Dulu Part 2



21. Main mercun kat belakang surau masa orang tengah Terawikh

22. Lepas main bola, beli askrem pop pastu patah dua guna lutut

23. Curik kapur kat sekolah pasal nak main conteng-conteng gelongsor kat 
taman

24. Dari dulu sampai sekarang takut anjing

25. Main lastik-lastik telor lembu yang nak kena sembelih kat tepi surau

26. Sanggup berlapar kat sekolah semata-mata nak beli sticker Pokemon

27. Hebat bermain lawan pemadam

28. Game Bomberman adalah game yang sangat hebat

29. Paling takut kalau tersepit kat zip seluar

30. Paling tak suka kalau kena beli barang tapi takde upah

31. Berlagak depan kawan-kawan bila dah buat I.C

32. Suka kumpul magnet

33. Tebuk tutup botol air biar senang minum dan bagi nampak cool

34. Bekas pensel mesti yang bertingkat-tingkat

35. Pensel tekan yang boleh goncang-goncang adalah ciptaan yang 
menakjubkan

36. Dari dulu sampai sekarang tak suka taugeh

37. Paling benci basuh ngan kapur kasut

38. Bila gaduh ngan adik, mesti pergi dapur ambik pisau daging

39. Sikat sentiasa ada kat poket belakang

40. Trauma dengan tungau

32 comments:

Miscellaneous Smiles said...

ok mcm sama~

budaksetan said...

aku benci tungau,tapi kat lembu bnyak tungau kan?HAHA

mOoN said...

yg no.22 tue best..hehehe

Yuyu Musa said...

hahaha...

seram ngat aih pegi dapur amek pisau daging..

xmo kwn dh..takot.kah2

gadis melayu said...

curik kapor sekolah sbb nk lukis tingting.. heeeeee~

ayu Yusop said...

tungau = kucing kan?

34 tu kite same. haha. aku pun suka betingkat tingkat

syazalina ridzuan said...

gempak!!! sume xley blah.... tapi bab taugeh tu betul!!!!

syazalina ridzuan said...

gempak!!! sume xley blah.... tapi bab taugeh tu betul!!!!

EG said...

betul3.

Miz Novexx said...

hebat betul kau zaman kecik dulu, :D

mielovate said...

setuju dgn no 36! yeayh!

Bella Bell said...

bekas pensel bertingkat2 tu.. sama la.. kalau boleh nak 10 tingkat! baru mak datin.. hehehehe!!~


maaf bertanya.. tapi tungau tu apa? tak tahu la.. huhuu!!~




^^

Ayeem Jemain said...

jam G-Shock menjadi igauan

nik lan nik mat said...

bende ni pon ade part 2 gak...keh3

Belbel said...

wow ! no 38 tu ganasnyeeeeeeeeeeee. hahaha.

KiD said...

haha.budak skg dah takda mcm ni.rugi.oh,kalau aku dulu suka kacau member yang baru lepas sunat.

Gadis Kecil said...

pergh...paling ngeri

"bila gaduh dengan adik,pegi dapur amik pisau daging"

hahaha

Ninie Boonie said...

hahaha.. no 31 tu betol sangat!

Malek Ku said...

kebanyakannya aku dah buat...keh3

azwa amani said...

rindunyer nak buat semua ni.. huhuhu

Waniey Khirzuan said...

amek pisau daging??? gile? nak cincang adik ke?? haha

Shazana Hanis said...

no 35..AWESOME ;P

HEHEHEHE

Farhan Hanif said...

gila apa budak ni gi dapur amik pisau daging....hahaha


http://farhanhanif.blogspot.com/2011/07/download-filem-321-cinta.html

Faraa Eiman's said...

27 dgn 34

haha ;p

Mohd Hafiz said...

no 27 . dulu juara bertahan tu .. pemadam jangan cakap lah . boleh bukak kilang . hahahaha

Budak Chomot said...

Perghhhh sumpah menggamit nostalgia bai!

Anonymous said...

main lawan king(labah-labah)...

nishiyanisha said...

buat buku biodata, mintak sekelas isi.

chiah_ismile said...

i hate u togeh!4ever..haha

Anonymous said...

semua suma macam sama jew!!!!!!!

cik kuntuM said...

hahaha,,,giler la.bleh kata semua tu pernah buat kot...HEHE! papepon,,zaman kanak-kanak memng best giler!!
dak zamn sekarang nie,,ade lagi ke maen bende2 macam nie ek?

nurniyusoff said...

same cm adik aku ,,, sebijik -.-

back to top