Friday, August 6, 2010

Artis Yang Bertaubat?




Alhamdulillah... Nampak sume dah nak tobat... Tapi Anne Ngasri len kali jangan pakai skirt masa aminkan doa taw... Budak darjah dua pun taw tu dosa... Lembu pun taw malu... Mulalah nak tutup-tutup ngan bantal celah kangkang dia tu... Die malu ngan orang agaknya... Ngan Allah? Tak taw lah... 


Minah kat tengah tu kat umah dia mesti takde cermin... Kesian... Rambutnya diperbuat daripada bulu pubis anjing yang mati kena malaria... Fasha Sundal pulak tak nampak macam penghancur rumah tangga orang pun masa aminkan doa... Nampak baik, sopan, ayu je, sebijik macam dalam sume lakonan dia... Yang kat hujung sekali tu aku pun tak taw jantan ke betina... Yang aku taw die tengah tido dengan nyenyak nya...

10 comments:

Daus said...

Ni time bile dow? bukan ke anne pakai tudung kan skang?

Faiz Tapit said...

ntah doe.. haha

Daus said...

ko ni men redah jee... sian dorang... hahahahaha

Faiz Tapit said...

ala... artis
hahahaa

Anonymous said...

bwahahaha..pecah perut aku gelak,yg last skali tu sumak parok..haha..bro,add aku, kero razikin ...aku cr fb ko xjmpe..

Nur Salsabilla said...

Nak terberak aku baca :P

Anonymous said...

nie mase drama jangan main belakang kat astro ria..

Nyxevious said...

kah kah kah kah!!!!!!! XD

Anonymous said...

assalamualaikum..sekadar memberi pandangan....jangan asyik mengata orang sehingga silap sendiri xsedar....adalah baik memberi nasihat secara berhikamh...seperti mn yang telah Nabi Muhammad lakukan...

Anonymous said...

tapi ada dua jenis mengumpat yg dibenarkan..boleh aje rasanye kutuk artis2 x gune nie...nie kategori mengumpat agar bagi pengajaran kat orang lain..biar pdan muke artis2 nie...sume poyo jek abis..lagi2 si fasha sundal tu...dgn orang tua kat tengah tu..kan klau tuhan x suka kat orang tu dia akan masukkan rasa kebencian kat orang2 sekelilingnya...

back to top