Thursday, August 12, 2010

Manusia Yang Lembu



Seekor lembu yang tengah bunting kena rogol dengan orang tua di Indon... Berbeza sekali dengan cara manusia normal lain berfikir, lembu itu pula yang dihukumnya... Tak pasal-pasal, lembu tu kena seret masuk dalam laut untuk dilemaskan... Apa sebab nya? Mungkin kerana lembu itu mempunyai punggung yang terlalu mengghairahkan... Punggungnya terlalu menarik perhatian dan menggoda satu-satunya hidupan yang dianugerahkan akal... 

Selamat tinggal lembu, moga bangkai kau nanti tak dirogol sesiapa... 
Orang punya salah, lembu dapat susah... Biar mati lembu, jangan mati anu... 


 Saya enggak bersalah dong


Sape main buntot aku nih? Grrr!

6 comments:

themissingikmal said...

artikel bile weh? hahahaha...sian dow lembu...
yg xley bla, asal "lembu" tuh perkosa lembu? dh xde nafsu kat manusia ke? hahaha

NOTA:
nih la bisexual namenye...manusia boley, binatang pon boley...nasib bek xley buat ngan pokok..kalo boley gak, trisexual la kot

Faiz Tapit said...

hahaha... kalu ngn pokok kne lemaskn lah pokok tu... ni artikel lame

themissingikmal said...

hahaha xley bla...pakcik tuh nk rase kelainan kot...haha

Faiz Tapit said...

yela tu... taste org tue

SoutulMujahid said...

haha

giler

eh.. ni post sebelum blog ni femes. keh3~

miza&tummy said...

eyh betul ker ni...

lembu ni blh saman org tua tu...

back to top