Friday, August 6, 2010

Pesta Konvo Di Indon



Malam tadi aku pergi kat Dewan Gemilang UKM tuk Pesta Konvo sama Uchop dengan Lan... Sebab lapo gile kitorang pergilah kedai makan Indon... Baru nak rasa pecel ayam tapi habis pulak... Lan dah nak nangis dah masa tu... Lepas puas pujuk Lan, kitorang pergi kat kedai Indon yang lain pulak... Pun habis jugak... Kali ni Uchop pulak nangis... Last-last order Bakso je... Sedap boleh tahan pastu aku ambik dia punye sambal sampai 5 sudu... Kali ni aku pulak nangis... Serius pedas nak mampos... Dia pakai cili apa ntah...

Sambal power

Kecap ABC yang pekat dan likat


Menu yang amat menggerunkan



Itulah Lan ngan akak Indon

Lepas puas main bingo kat booth budak-budak kecik, kitorang pun balik dengan gembira sekali...

P/s: Ni lah entry paling gay aku pernah tulis... Ahhh

5 comments:

+d.O.Y.A.h+ said...

aku pnh mkn taon lpas.sedap.haha.siap bdk2 indo tu knalkan aku ngn kwn2 die.,aahah

Faiz Tapit said...

hahah... ariel ke doyah??

lan cute said...

weii..ko x igt ke ko nangis2 sbb nk soh aku bli kn naget???hampehh...apsal xnk cite?

Rulita.park said...

hahha enak kan makanan indonesia,masih banyak lagi tuhh.. hehhe

miza&tummy said...

bakso x lengkap tnp kicap ABC...mcm berak x basuh

back to top