Monday, March 14, 2011

Blog Saya Dah Tua



Dah 14 Mac 2011... Akhirnya Blog Aku Bukan Blog Bapak Kau telah menyambut hari jadi beliau yang pertama... Usia beliau sudah genap setahun... Trimas pada semua yang memfollow dan yang sudi membaca... 


Err... Kau orang ada nampak tak iklan yang ada tulis Nuffnang tu? Kalau nampak ce tekan... Alah, aku nak beli laptop baru ni... Tolong lah... Heheh... 


Trimas lagi skali... Tak cukup ke? Trimas, trimas, trimas...

25 comments:

dakpipimerah said...

follower dh bnyk tu,, dwit nuff msti bnyk,,huu

Faiz Tapit said...

kalau byk dah lama wat beli motor... heheh

+d.O.Y.A.h+ said...

mak nak rumah banglo se!

~~ytazzizzaty~~ said...

dah setahun???? jeles3..!!!!
duit masyuk arr~~~

SoLy SoLicious said...

tahniah!!
bagus la.. setahun da 3ribu followers..

sy 2 tahun, 3oo pun xlepas..hee

yuyu lar said...

abdul kasi adiah pe kat ko?ulangtahun blog ni..stahun skali jer...ngeeeeeeee

yuyu lar said...

abdul kasi adiah pe kat ko?ulangtahun blog ni..stahun skali jer...ngeeeeeeee

-hanyaaku- said...

huwahhhhhh! tahniah3.. :D

*tade kek ke??

hiro said...

dengar kata, blog ni sudah pandai bermain cinta dengan wink-wink pinky blog.

bawak-bawak la hantar ke sekolah pondok tu.

Amiey White said...

hihihi faiz da tua :D

pRImRosE...~mencari ketenangan dalam peperangan...~ ;p said...

same3~~ walo pn bru follow slame beberape ari..lalala~~

Azie Azra said...

fuyoh!selamat hari jadi ah blog :)

Dea said...

sama2..XD

Henry Zackery said...

hepi besday 2 blog :)

Wajah Artis Tanpa Make Up

Rina Rossoneri said...

wooo dah 3,000 lebih follower..
congratz

*cimOt* said...

hepi besday..acewahhhh..celebrate2..

Ateynmohd said...

ckp kat blog awak : epy besday !!! heeee~

Si DauN CeRi said...

tahniah faiz tapit ukm bangi... hehe inshaAllah esok2 ado tu rezeki nk beli laptop baru..

nemenies said...

congrats u deserve it ur blog memang klakar giler:)

nemenies said...

congrats well u deserve it ur blog mmng klakar giler:)

mr E oSk gurL said...

hepi bday la wat blog ni...kpd faiz tapit...xkn xnk wat kenduri kesyukuran k0t?? tu dh bday tu...hehe...yg best nye kt gmbar follower tu da blog den gak...xie xie...suke3...^_^

iqbalhakimi said...

hepy besday untuk blog ni bro...tahniah2.. dah lama aku tak singgah sini..hehe

adrinaqamarina said...

dah setahun tapi followers dah 3000++ :)

hepy belated birthday blog aku bukan blog bapak kau!

Faiz Tapit said...

thanx!

Anonymous said...

Terima kasih untuk blog yang menarik

back to top