Sunday, January 9, 2011

Chocolate Fair Mid Valley


Semalam, aku ngan kosmet aku pergi Mid Valley sebab ada chocolate fair kat sana... Sebagai budak Food Science, kitorang pergi sana kononnya untuk belajar pasal pemprosesan coklat ni dengan lebih teliti... Padahal nak lahap coklat free aje... Setelah puas tengok couple beromen dalam komuter, akhirnya kitorang pun sampai... 

Ni kat pentas dia... Baru aku perasan rupanya dah kali ke-4... Down gila... 

Ni lah makwe-makwe Food Science... 
Nak nombor diorang nanti aku bagi... 

Ni angsa ngan telor-telornya... Tapi telornya sampai 4 bijik... 
Mutation kot...



Ni coklat Russia... Tapi tangan tu tangan nigga...





Aku beli yang ni je 2 bijik... Sekali ngan mashmelo... 

Ni coklat taw... Sape menang boleh lahap sume... 



Eleh2... Kiut la tu... 

Ni lunch jap sebelum pergi tempat coklat kali ke-2 untuk 
makan coklat free lagi...

Mini wok kat The Gardens...

Ni aku ngan Ayap... Kat belakang tu Iffah...
 Aku dah book adik dia awal-awal... 

Boss kitorang yang pakai baju Spurs tu, Hazmi... Kenapa dia boleh sokong Spurs pun aku taktaw... Mutation kot... 

Lepas tu, balik... Oh, lagi satu yang penting, lepas balik semalam,
 aku jogging lagi, sama Ayap ngan Diyana... 
Sem ni dah 3 kali aku jogging! Agagaga...

Ni lah Doyah... Dia tak ikut semalam pasal nak celebrate 
besday dia ngan encik Goku tu... Hepi besday Doyah!

37 comments:

SoLy SoLicious said...

ruginye xdpt p mkn cokelat!!
haaiissshhh~~

URY said...

wah best tu.. kalau bawak budak2 dah tentu kopak poket nih... hehe

budak kecik said...

huk alos. ak x g pn choc fair semalam. sobs

Nur Mudrikah said...

waa..sedapnya coklat. kalo samapi minggu dpan ok jugak. ada chance nak gi..hihi

nana said...

kenapa 0rg kat mlysia suke buat sy jelez,,,waaaa!!!!

Mek Onie said...

beli coklat tak kat meaw?haahahaha! syok gila nohhhh,jeles i tau :D

doyah said...

wahahaha. ade jugak part bawah tuhs :) belasing la mak macam nih. anyway, macam nak je pergi choc fair tuhs. wuu

Anonymous said...

waa . hensem ah suami lisa surihani . muahahahaha

mimi said...

BEST GILER MAKAN CHOCOLATE FREE
!!! arini dah last

anamizu said...

kim slm kat encik GOKU tu..ngeh3

NurAfizahMazlan said...

yes nak g mid!

analia buyani said...

wahhh mcm best je...nak pegi r..huhuu

Ein Makrai... said...

sedapnyer chocolate tue....tapi yang cantik chocloate chess tue....

Unknown said...

syg nyer xde kat kl skrng..kalo x dah bleh kebas cokelet yg ada kat ctu..huhu

ashraf said...

makan coklat memang best.dan ia juga menggemokkanmcm kau hahah

Faiz Tapit said...

ahh fak!
x sedar diri cial... hahah

Puteri Katek said...

nasib baik tak suka coklat...hahaha

Unknown said...

smart gila gmbr k..haha..gmbr aku pon ada jugak..x sangka..kita ada entri sama lor..

p/s jom komen entri baru blog wan!!

Unknown said...

mati aku
cair bersama coklat2 tadi~~~~~

iniialahaku said...

cklat trsebut dah mngkopakkan duit aku smalam...cilakak

Anis izyan Abd Rahman said...

huh???
kenape anis tak tahu
still valid till today!!
yay! tQ so mcuh

Kak Long said...

apesal la sejak 2 menjak ni byk dgr crite psl cekelat je eh. saje je an?. naseb baik bawak bekal cloud 9 classic mai sini. heh~
kalau tgh stress, mkn cekelat bes gak. euforia jangka masa pendek.

Leyha said...

ALAMAK ! CHOCOLATE ! nyummmy ! sedap! hehehe :D

ika yunos said...

aku pon pegi semlam. nyesal tak beli choc byk2

Amanie Khairunnisa said...

whoaa cokolat free neh. cissskek btol la x dpt pegi

SyedGraphix Dot Com said...

waa.. sdap giler kot choc!!

SyahmiFikri said...

perghh..

sedap nie.. patot la korg g kann..

makan2 free nie mmg bestkann

faaizz d. zul said...

coklat! best2.

eh, kirim salam sama spurs fan.
i'm spursman too. no utation at all. spurs is great club.

haney said...

best nye! siyes jeles ouh!

nurulnadiaroslan said...

aku pon pegi jugak!!! hari first lagi tau~~ hehe

http://uonnadia.blogspot.com/2011/01/man-from-nowhere-mesti-tonton.html

N A N a t O said...

best x mkn coklat free?

Muhammad Zulhusmi said...

wow. aku nampak rafie kat situ. dia still cute spt dulu. wakakaka

✿...fazilahpajil...✿ said...

oyeahhh..aku pon pegi gak...=)
tapi xsmpat amik pape gambar pon sbb trlmpau xcited mkn cklt free..
bnd2 free ni mmg best la....=)

ABSOLUTE said...

wowww. okay, nmpk sngt dengki. haha.

ABSOLUTE said...

wowww. okay, nmpk sngt dengki. haha.

ABSOLUTE said...

wowww. okay, nmpk sngt dengki. haha.

Unknown said...

oh, budak food sc rupanya. sy bdak food tech! lebih kurg la tu kn... thun berapa ni?

back to top