Wednesday, January 19, 2011

Player Malaysia Datang Jumpa Aku


Oi, pandang kamera aku lah... Cis!

Pukul 12 tengah hari tadi adalah waktu di mana bumi UKM yang berlumut ini dipijak kaki-kaki pemain bola sepak Malaysia... Mereka yang dimaksudkan adalah Razman, Asra, Amirul Hadi dan kapten pasukan, Safiq Rahim... 

Walaupun yang datang tadi sumenya tidaklah sekacak Drogba mahupun Obama, namun mereka tetap diserbu ramai peminat yang datang berduyun-duyun untuk mintak autograf sambil bergambar... 




Eh, mana aku? Cis!

Kak Ana pun ada... Yang penting, muka aku kena ada sekali... 

Heheh... Ni lah Safiq Rahim...

Ni pulak Hazmi ngan Intan... Gambar aku takde lagi... Dem


Ni bergambar ngan makwe yang ada kat situ... Baik orangnya... 


P/s: Lisa Surihani, bila nak datang UKM pulak? Abang tunggu taw!

38 comments:

NurLailatul said...

best giler ukm...Apesal tak esok..esok baru nak gi lepak2 kat ukm ngan kwn2 kat sane..Ayo..lambat seharilah..

NurLailatul said...
This comment has been removed by the author.
nurulnadiaroslan said...

TINGGI GILE DIORANG!!!

Hakeem Yusof said...

wei lisa surirumah datang bilik aku .

yan_n.i.m said...

bile plak team bola sepak nak dtg uitm puncak alam nih.. haha

adrinaqamarina said...

baru baca pasal ni jugak tadi, ada budak ukm update jugak. wah meriah la korang eh, even bukan drogba yang pegi :P

baru terpikir jugak, lama tak nampak blog ni update. ke kte je yang tak perasan :P

Faiz Tapit said...

ha'ah la jarang update dah...
maklumlah, busy kot... huhuu

zey said...

peh. tabah gila tunggu sampai sesi ketiga...
dah la depa mai lambat, aq plak dr kul 10am dah tercongok kat pusan tuh, after dpt sign, aq pon bla larr.. haha!

Kak Long said...

mcm dah x bernapas dah patung tu gua tgk.. heheh

safiq sali tade ke?

cik-terompah said...

jeles doh..

budak kecik said...

weyh. intan tu ak knal~! bdk matrik ak lorh.

haish, kepala si safiq tu dh senget semacam je, cam nk landing atas bahu intan daa. nsb baik intan tu kecik comel cam ak kan kan. dpt landing paras kepala je la jwbnya. mmmuaahahahah

NurAfizahMazlan said...

alor kate safee sali dtg sekali. nasib x pegi tadi. faiz faiz... nampak comel bila bgambar di sebelah amirul hadi.huhu

IQBAL ZARIN said...

gambar last ceampang. hahaha

susu said...

ukm gak ke?? td xp pom jmpe dorg..sbb de class..tu je yg dtg??ingt muslim mai

fungi freak said...

mak ai... sampai nk tersungkur ko tlk dak pompuan tue... damn hahahaa... sungguh x gentleman r hang... mesti awek tue x comelkan? ko nie pndai gak pilih org.. huahuaaa...

farhana_acimek3 said...

huhuhu sgt comel si baju kurung biruuu huhuhu

Rina Rossoneri said...

bestnya....dulu kat ukm xada pon buat gini...

dayah SnoW Heuka said...

wahh besnye!! tp kan y las2 tuh klaka lor.. hehe enjoy your entry ;))

New Entry "ada duit tak??"

ashraf said...

ade muke aku la!! weeeee

Anies Anessa said...

cun do awek tue...
putih gebu aw aw

MissyNursy ♥ said...

haha..asengal je ko kn!
weeii..ayap satu u ngan ko ke??huhu..

Miera Hassan said...

haha..mmg baik awek yg last tu..leh ko peluk2.die pun xkisah..haha

Lulu Amira said...

hhaha..tgelak ak nengok gmbo lastt tuh.. cuuunn..nk pluk lma mner pon dye xmrah..ngeeee

.:padie_eyla:. said...

wooh. tetap lisa die tak tinggal. haha

NoraChan said...

tak aci doh... aku pon nak glamer jugak...
apasal aku tak taw dorang nih nak datang?? dh larut malam tu baru aku taw... cis.... hampeh tol...

XIX Dragunov said...

rilek je makwe tu ko pegang2, kontrol ayu lagi..ahhaha

TunTeja said...

hehehe.waaahhhh...tapi kenape kan yang last sekali tu ade gmbo ngan patung? ekekekek :p

xcyber said...

best la diorng gi sana..
kat sini bila la diorng nk smpai..woooo nk jugak bergambar

dewi2 said...

hahaha.... release tension akak baca blog ko ni faiz....

Unknown said...

haha..I like saifq rahim..kim salam kat dia eyk..wah,peluk awek nampak..haha..cett..

Anonymous said...

ahaks...tinggi nye ko...

airaniez wirdani said...

*patung* tu pemain bola mana plak?haha..(leh plak sesat situ)
lawakla ko ni paiz..

dayah said...

laaa jeles nya, safee sali tadek ke. lisa tanak dtg takut si faiz pegang dia mcm kat patung tu :D

Carnation said...

Aku benci gila dengan player Malaysia ni *tetibe
haha
aku jeles ni. apa motif dieorg kat ukm? apsal tak mai u aku? grrrrr

budak kacamata said...

wahhh..bestla koranggg..dpt jumpe harimau malaya..bile dorg nk turunn ganu plakk..huhu

catus said...

aik..ana n ema pun ade?diorang ni mmg btl2 raja bola sepak..mantaplah~;)

Kik0 ♥ QiLaH said...

setelah menstalker,
dapat jugak gua nengok sape faiz tapit. keh keh

Aoibheal said...

random2... aik.. apasal tetiba jumpa Sherril kat sini?

back to top