Friday, December 24, 2010

Jom Pedajal Orang



Taw tak ape ni? 
Inilah sebenarnya senjata paling hebat masa aku kat sekolah menengah dulu... Guna ubat pengokot aje... Stapler la kalau bahasa omputehnya... Cara nak buat cuma guna 2 ubat stapler je yang dipintal-pintal sampai jadi bentuk tu... Buat banyak-banyak tuk kesan yang lebih parah... 

Aku dulu sekolah asrama... Paham-paham lah kat asrama ni konsep senioriti tu memang tinggi... Dengan kata lain, budak-budak junior kena respek gila la kat senior... Dan aku memang tak suka nak respek orang secara paksa... So, mana-mana senior yang aku anti tu memang aku pedajal la... Padan muka... 


Time kelas prep orang sibuk buat homework, aku sibuk memintal-mintal ubat stapler... Dah buat banyak-banyak, letak kat kasut senior... Pastu esok pagi buat-buat lalu depan bilik diorang untuk tengok hasilnya... Kalau terdengar perkataan babi dijerit kuat-kuat tu bermakna pendajalan aku berhasil lah... Kah3... 

Ni gambar rembat kat Google je

Sapa yang selalu lepak atas katil aku pun selalu kena pasal aku ni lepas bangun tidow memang aku kemas balik cadar aku... Lipat selimut pastu stimkan cadar... Selalu balik kelas mesti dah konyok-konyok cadar aku... Grrrr... So, aku pun letak la mende alah tu kat bawah cadar sebelum pergi kelas tiap pagi... 

Semuanya berjalan lancar sampailah badan aku sendiri yang kena... 
Cilakak... 


Untuk lagi 'evil', letak jarum peniti banyak-banyak kat sofa... 
Selamat mencuba!

60 comments:

Puteri Katek said...

nakal!!!!!!!!!!!! hahahahha

Anonymous said...

dapat idea pedajal owng,yezza!

whitecappuccino said...

Tu la pedajal org sgt..kan dah kna balas..senjata makan tuan!

ashraf said...

lawa sial gambar.mesti pakai kamera enset aku kan.timakaseh :)

Lucy S. said...

gila ah! org prep lu pintal2 ubat stapler. hhahaha mesti tgn lu tough habes. hahaha

Syahira Mansor said...

sampai hati kau. alang2 dah pedajal, apesal tak pakai paku tekan je terus ?

atyn said...

haha nakal2

aienz nawawi said...

hahahaha boleyh tahan kekejaman yg terjadi pada diri anda
kui3

mcm syok jep
hehe
leyh try ke?

ahakz
mampos sok kena parang

Faiz Tapit said...

ayap: yela,, kamera ko... hahah

Miera Hassan said...

haha..mmg nakal la ko ni..kui3
idea yg best ni

atieaizam said...

hahahaha!!! padan muke!!

aDfeez said...

hahhaha aku pun selalu buat dlu!!! hahahah ~

CIK CIRA said...

bukti menunjukkan awk memang nakal sgt3...haha....

misSbLurRy said...

aok.....best nie.....
tp roomate aku jenis baik2...adeyh
xsanggup

Unknown said...

hik hik hik...skali sndri terkena daaa....

hans said...

hahahahaha
idea yang bagus nih
leh praktik kan

P/S : Kenapa Kau Pakai Baju Warna Merah Nih? Kau Tak Takut Dengan Si Connie Ker?

Kak Long said...

msti org yg buat tu prasan time prep si faiz ni dok pintal obat stepler, tu yg org dok buat balik kat die..hahah skola korang panggil "stimkan cadar" ke? kitorang dulu sebut "jeng kan katil". jeng dgn sebutan pd perkataan "jengah". bukan pd lagu happy besday to u (jeng jeng jeng).

PenyairSenja said...

kikikikikii.....like...like...;)

Ateynmohd said...

hahah ! same larh kite..gune kan mende tue utk pedajal orang..besh siot..paling besh masukkan lam baju orang..pastu buat2 lah tepuk badan dye dari blkg..then cnfirm dowg jerit..hahaha ~ jaat gle dlu2..

p/s : http://ateynmohd.blogspot.com/2010/12/adakah-anda-follower-bertuah-saya.html

dyna syamsuri said...

thumbs up yang kena badan sendiri tuh.
hahahahahah

Rina Rossoneri said...

hahahahaha kena balik...sedap gitu hahahaha

zayani Halil said...

berdarah otak kalo kena kepale haha

Jeely jelly said...

x penah terkantoi ke wat bnda nie ? huhu

ijatnuar87 said...

hehehhe...cam alat ninja jek.hehehe...

Anonymous said...

Sumpah idea ni best. Boleh try ahh pasnih :DD

m.E.e.N said...

hahahah .. mmg la habis kau kalo snior tu dapat tangkap.. lawak . lawak.. tp creative seyh . ;P

Anonymous said...

ha3 katil ko x ley katil si babi ko rembat je tiap2 hari

Unknown said...

ini baru nakal ckit2 je..belum lagi sampai tahap bunuh kucing dalam air sabun..huhu

Panglima Arep said...

bro, aku letak semut api je dlm kasut senior aku..
seminggu g kelas pakai seliper. haha

doyah said...

nakal nakal nakal. picit perut!

siti said...

hahaha..si faiz ni memang budak y nakal,,cian kt owg tau wat cmtu...tgok last dia sendiri y kena..padan muka faiz!!!hahaha.gelak kuat2..

muyukerukatika said...

syok gila majal orang

Fizfai said...

hehe, bole buat ni,,, hehe

fiza sarawak said...

nape la aku tak terpikir idea ni mase dok kt asrama dlu.kn syok kluley buat kat senioryg slalu paw sbun basuh aku hahaha

Cik Puan Kocik said...

SALAM...JOM LAYAN PERLAWANAN AKHIR PIALA SUZUKI 2010 DI DATARAN PUTRAJAYA PRESINT 3.

SILA CLICK....

http://secretwordfromheart.blogspot.com/2010/12/aff-suzuki-cup-2010-tayangan-di-dataran.html

elyana yazmin said...

hahahhahahaha! adoi..

Anonymous said...

hahahaha. at last, kena batang hidung sendiri. wakakakaka

AdilaKaman said...

HAHAHHAA..
macam mana diri sendiri boleh terkena pulak?
kesian. :P

nadzirah razalli said...

haha.aku dulu suke letak kerengga dlm baju org..lame dah tak pedajalkan org :D

cerkleng said...

jahat gile weyy !!

oda said...

kalo i dulu i letak cili padi yg dipotong kecil dlm chewing gum yg boleh bukak dy nyer pembalut tu..i letak bwh laci meja tiap kali nak balik n then sok pg tgk tinggal plastik pembalut je..hahahaha

.::: Princess MOMOY :::. said...

mak aiii.... ganas giler ko bro
momoy xde la sampai camtu
letak telur je dalam kasut senior
MY RECENT POST : Comic-Fiesta 2010 Hangat !!

cekodok said...

uwaa...kejamnye...

WZulhilmi said...

Teknik simpulan dawai pengokot yang jarang dilihat!

Syed Hilmi Syed Yahya said...

wah....kita serupa...hahahahah

TimMie said...

ini bukan nakal. ini jahat ok.
kalau aku yg kena mmg naseb la aku doa yg buruk2 sume kat ko biar x aman hidup.haha

Haw said...

tak baik tol lah petua nih

tp aku faham.. dok kat asrama ni kekadang menyebabkan bebudak buat menda d luar batasan

caer sasuke said...

mak ai nkal abis ni..ahaha

latest entri :
http://caersasuke.blogspot.com/2010/12/kamera-kotak-susu.html

tiqaa said...

ahaha. gila lah. sakit kot terduduk atas benda nih

♥ Cik Puan Pinky ♥ said...

hahaha.
nakal lah ko.
dah nakal, ajar org lain plak dlm blog.
hahaha. sengal~ =p

sarah-najwan said...

oooo..ni kamu buat ek?...

Faiz Tapit said...

yup... heheh..
kwan ajar

hans said...

ko amalkan lagi ke faiz?

P/S : Tolong Belikan Topup! Penting Nih!

||aLeaSaRa|| said...

ha..ha...awak buat kite gelak tk ingat dunia..he3 nakal nye..rotan kang...nice n3 bro

Nabilah Zainal said...

aaaa.. nice idea. nasib baik da abes skola. kalau x ramai dah dak2 kne. hahahaha..

tsaicoutic tranmorphersys said...

perghhh...trauma trus lau kne nih...haha

Anonymous said...

masa zman skolah dulu, target utama budak pompuan lah yg kena..sakit siot..YADAM pun kena skali..

FaRHaN SyAHiR said...

serius shit kne bende nie...hahaha

Aujinz said...

itu adalah kejam.. gyahahhahaha...

Solehah Saharudin said...

Kau kejam mat! hahaha

back to top