Tuesday, December 21, 2010

Mari Bergaduh



Semalam aku dah buat survey kat facebook untuk taw team mane yang bakal menang antara kelab terhebat dunia, Man Utd ngan kelab biasa-biasa Chelsea... 
Ini adalah hasil survey:

Chelsea - Tarak papa
Mak United - 1 undi
Man Utd - 4 undi
Referee - 1 undi
Melesia - 1 undi
Besut FC - 1 undi



Keputusan nampaknya memihak kepada kelab terhebat dunia, Man United... Besut FC tu mane datang pun aku taktaw... Kelab biasa-biasa tu takde undi langsung... Tapi perlawanan masih lagi ditunda atas sebab musim sejuk di England... Aku dengar cite, match ni last sekali sebab dia akan teruskan dengan jadual cam biasa... 

Huaarrghhh... Bila nak lawan ni...

Gambar ngan nama facebook aku terpaksa dicensored untuk mengelakkan aku dikacau makhluk-makhluk gay lagi... Aku ni ada awek (perempuan) dan aku memang sukakan perempuan, okeh?



P/s: Terima kasih pada Nuffnang kerana telah memberi seketul lagi Buffered Earning kat aku...

22 comments:

adrinaqamarina said...

chelsea! grr

Hishyamuddin said...

besut fc ade jugak..hahhaa

AH7 said...

offcourse lah Manchester United mng...

P/S : ‎( A H 7 ): Cara Meningkatkan Traffic Di Blog Anda

aDfeez said...

chelsex? hahhaha.. siot je...:)

CIK CIRA said...

chealsea lorh...

Selikat Coklat Berbicara said...

MU MU MU MU ! hahaha ,, *excited terlebeyh :)

terkini : DARAH GEMURUH XD

doyah said...

mak united macam kenal!

Miera Hassan said...

mak united...!!!!!

iniialahaku said...

psaipa MU plak kelab terhebat??ah...xstuju..wlaopon ni bukn blog aku..haha

Unknown said...

Man U! :)

Fizfai said...

x kesah la sape2 menang.. huhu

Tuan Din said...

Cam condifen menangg jer ngko...
habis yg undi Club bisa-bisa tu ngko sorok, mmg ler...
Chelsea~~Chelsea!!
hakhakhak

pN.rOs said...

ooowhhh ader gay kaco ker...? maknanya muka jambu r tuh

Drogba said...

Ceh, setakat M.U banyak menang nasib ja..
Dah la main xbagus..
Tengok ja la sapa yang menang nnt..
otak ang faiz

Faiz Tapit said...

Hahaha... Drogba dtg blog aku lah wei

Amir Syahir said...

babi..gua baru nk suka pesen blog lu..dah riak bangga ade BE..cess.

Faiz Tapit said...

bukn riak ke ape la wei... kne mention nuff tu bru boleh dpt byk lg..

Unknown said...

jom terjah nama2 player chelshit kat blog akuh.hahak

Unknown said...

Glory!! Glory!! Man United!!!! Glory!! Glory!! Man United!!!!

ok, takut nnt ujan pula...kesian chelsex..eh silap!! Chel-sea? hahhahah!!! Apa tue???

Faiz Tapit said...

ohh,, itu team biasa2 jerr... kah3

soutulmujahid.com said...

blog hang ni copy & paste dari mana2 sumber x? sat gi ju on mai! hahahaha!

AIMAN said...

werghhh suma cam nak bergaduh ja..
haa lagi2.. hahah
apa pun liverpool bes

back to top