Wednesday, December 1, 2010

Kita Dan Bumi Kita


Watch n learn...
























So, tunggu apa lagi??
Pergilah kotorkan Bumi cepat


Blog bertuah kali ni:

Jenguk-jenguklah mereka ye...

P/s: Blog aku dah masuk Top 5... Thanx bebanyak kepada yang menyokong!
Lihat di SINI dan SINI untuk vote pusingan ke-2

27 comments:

SURIA AMANDA said...

BUMI DAH KE ARAH KEHANCURAN..KARBON MONOKSIDA DAH BANYAK DARI OKSIGEN

shuhada said...

aku vote blog ko weyyy...even aku x follow blog ko...wakakakaka

zarifahmr said...

erkkk. aku yang tengah makan mihun goreng ni terus tak berselera. aigooo

Faiz Tapit said...

hahah.... x kisah lah... thanx!!

fairuz said...

geli jek gamba no 1 tuh. sanggup ekk dia?

Nur Shareena.. said...

sampai camni sekali ke ?

+d.O.Y.A.h+ said...

anak mak top blogahh wehh! :P
anyway mak dah undi :)

makcek bukan nenek said...

fairuz marilah kita swiming di situ .
haha
gila kentang .
aku smakin takot dgn duni .
sigh

adrinaqamarina said...

sungguh menakotkan lebey daripada menakotkan laaaa

Innanie | Ariffin said...

kita kena jaga alam sekitaR! sy join UM CARES!

BLADE EDGE said...

wow! bersih giler!!!

Daus said...

damn! da 1000+ followers..

McD McD Mcd

syamira said...

erkk.geli gila.memang tak dapat diselamatkan lagi

iszieylyanziy said...

kotornye bumi kita

tieha ismail said...

haisshhh ! kotoqnya !!! geli ! sapa punyer kije tuh....ueeww~~

salykin said...

bak kata sapa tah: kita tidak mewarisi bumi kepada cucu cicit kita..tp kita meminjam drpd mereka..

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

kotornyerrrrrrrr

Faiz Tapit said...

Sanggup lepak tempat camni?? hahaa

~ch@wi~ said...

wah..tga sedap trtanganga tgk gmbo kat ats ni tup2 ada pulak nama blog aku...tq vry much bro..hehu~~

miss miera said...

eewww....x nk la bumi kotor mcm nieh...huhu

Cik Mieyrarif said...

banyak nye ikan
da siap rebus
tinggal makan je
ekh apek

eicahaha said...

terkejot aq tgk gmba 1st ngn 2nd tuh...

Tuan Din said...

erk!! mintak oksigen!mintak oksigen!

+d.O.Y.A.h+ said...

aww anak mak hot stappp

Faiz Tapit said...

like mader like doter... awwww

sCHACINTA .D said...

salam..bumi nie kotor sbb manusia ramai yg malas...

Siti Zafira said...

Okay, aku terharu apabila mendapat tahu engkau adalah seorang aktivis alam sekitar.

Engkau menawan dengan entri ini. Aww.

back to top