Friday, December 31, 2010

Stokin Atau Sebat?



Masa aku form 1 dulu aku tak suka gila pakai stokin... Masa ni aku kat SMK Seri Kuantan lagi... Masa sekolah rendah rajin je aku pakai... Dah naik sekolah menengah jadi culture shock agaknya... Bagi aku, sapa yang pergi sekolah pakai stokin tak gangster lah sebab ikut peraturan... Kah3... Tapi, malangnya sume cikgu tak sependapat ngan aku... Sape yang tak pakai stokin nanti kena denda... 


Lagi-lagi, lepas perhimpunan... Masa nak pergi kelas mesti ada pengawas cek sorang-sorang... Time aku lalu, angkat seluar nampak bulu kaki je, stokin memang takde... Pastu kena tahan... Berok punya pengawas... Pastu repot kat cikgu disiplin... Kenalah sebat 1,2 das... Grrr!!

Dah bosan kena sebat aje, aku akhirnya berjaya pikir satu alternatif yang agak pandai untuk budak yang dapat 5A dalam UPSR... Heheh... 
Ter-angkuh pulak dah... 




Akhirnya...

48 comments:

themissingikmal said...

style doe gambar2 tuh

Fizfai said...

kretip...

eita said...

mana aci..menipu tu...

Adee (: said...

haha , comel shangt gmbr :D

neesa said...

haha~boleh try nt.

nurshahirah said...

heheheh
comey btl story ;D

nurshahirah said...

hehehe
comey btl story ;D

doyah said...

kretipnye anak mak! :P

Unknown said...

haha,,nice lah

Kak Long said...

perghhh..stokin je dah jenama PRADA! xtahan tul. hahaha..x ke same je pki stokin full dgn pki stokin bagian pergelangan kaki je? ohh, tp lebih stylo mungkin? happy new year!!!!

marinahunny said...

hahahaha mmg tip top la idea..

Unknown said...

act pakai stokin tak wjib pn..kalo ckgu rotan sbb tak pakai stokin kite boleh saman ckgu tu,ibu saya cakap..hihi

suria lekatlekit said...

xde maknanya gunting stokin.. ttp x stylo kekekekeke

Yuyu said...

kau memang kreatip.entry kau semakin hari makin best la faiz.tahniah!selamat tahun baru!

Nabilah Zainal said...

huiyoh... x pakai stokin siap kne rotan~ pergh.. tegar ouh potong stokin..

Hani Shaklee said...

hahaha..idea yang bernas..

Qiena Ibrahim ❤ said...

hahah .. . style baru tuh , try ah pasnih . hahahah :p

Anis izyan Abd Rahman said...

hahhaahah
nakal eeiy mase skola!
ahaha

CIK CIRA said...

haha..pelik la..nape tak suka pakai stokin...

fathiyyahISMAIL said...

haha . lawak la gmbr tu . comel :D

Penulis Garisan said...

hahaha...same2...cume aku dulu x ler pki stokin prada 2...aku nye brand cap kaki ayam je..kua3

Anonymous said...

bijak gile engkau.!HAHA

Anonymous said...

wahhhhh maceh2 faiz tapit.....:).....

Anonymous said...

tak pernah terfikir pulak ann haha kreatif! :D

aienz nawawi said...

huhu pakai stokin pown susah yer
hehek
nice pixca

Marhaen Kacak said...

stokin prada siot....tak boleh blah..haha

Mesti Baca! : Umat Islam Yang Lemau : Bende Kecik Pun Nak Bising-Bising

ASZ said...

lucu lucu . Happy New Year ye orang yang tak suka pakai stokin sebab nak bajet gangster !!! HAHA

♥diLahAmZa♥ said...

kehhh3.. senget jekk... hahah.. kaki x bau kepam ke x pakai st0kin??

Maya Liyana Yahya said...

hebat2..haha..
tp pakai stokin bukan lagi selesa ke?hehe..comel gmbr last tu..hahahaha..

eqacashperlala said...

hahaha!
kreatif lah idea kau
terbaik!

JumpZeera said...

boleh suruh adeq buat nih!! hik3

nsdahlia said...

mmg kreatif. apsal la tak terfikir tyme skola dulu... suda terlambat suda nak aplikasikan.

aDfeez said...

oit... x pakai stokin kaki busuk dowh... hahahah

Rina Rossoneri said...

ahakhakhakhakhakhakhakhakahkah
GEnius wehhh Genius!!! hakahkahka nak buat jahat punya pasal terus Genius hahahahah..

oh thanx promote :D

mOoN said...

cikgu aku pompuan dier student mrsm pon wat mcm nie..otai..giler..

ILA HonEyBuNNy said...

stoking Prada tu..hehehhe

pemuzik jalanan said...

stoking nak prada jee -.- haha btw kecik2 dah geliga eehhh

Anonymous said...

Kalau perempuan kena pakai kain dalam pergi sekolah.Boleh fikir trick supaya tak payah pakai kain dalam?

Ariffin Janal said...

ahahahahaha style stokin kau. tak penah aku terpikir wat camtu

Faiz Tapit said...

hahah... try la cepat

cik grrr said...

pandai la ko faiz, skrg aq da tau taktik bdk2 skrg, aq akn kuatkuasakan di sklh undang2 bru...hahaha...

muslht terbongkar, siap la bdk2...hihihi

BUNGA said...

hahahaaahhaaaaa.. hilang demam baca stokin nih

Sara R. said...

XDD HAHA
kalau gitu nak bagitahu lah ke cikgu pengawas tentang idea ni. kesian budakbudak skolah. LOL

Anonymous said...

http://miela-tahril.blogspot.com/2011/01/contest-collage-kesayanganku.html

jom join :)

tengs bro pemasaran blog aku disini...:)...

jom join contest ni n annouce to people...:)...kalau tolong, ko memg kwn yg baek..hahaha...:)

SukaHatiAkulah said...

smksk??
who r u?

gadis 3 suku . said...

hahah boleh lak potong stokin tu kan?? hahahhaa

Yasmin Aris said...

HAHA.
Trend mase zaman skolah dulu.

lynndamya said...

hahaha ni sama lah dgn idea baju berkolar ! dak2 laki aku tgk pakai T xde kolar, then letak kolar lain, lepas je dpd pak guard, tanggal kan kolar tipu tu, haha geliga sgt lah tu~

back to top