Friday, November 19, 2010

Selamat Raya Haji Kengkawan


Faiz dan Lisa ingin mengucapkan selamat raya haji kat semua...
 Semoga kita dapat korbankan sesuatu pada hari raya ni... Kalau takleh korbankan lembu, korbankan tuan lembu pun apa salahnya... 


Sume ni mak aku yang masak... Tengok boleh, nak mintak sorilah

Yang daging hitam tu nama dia 'dendeng'... 
Aku tak pasti ni masakan Jawa ke Johor... 
Tapi memang gojes sungguh rasanya...

Teh 'O' panas di pagi hari... Perghhh

Yang putih-putih tu nama dia ketupat palas... 
Yang ni orang Kedah buatkan... 
Sekali makan mesti stim sepanjang hari...


P/s: Disebabkan masalah internet, aku tak boleh online selalu... Isk3

10 comments:

+d.O.Y.A.h+ said...

slurrrpp~!

Ciao Annin-sama said...

Ketupat palas!!!!

whitecappuccino said...

patotla senyap jer..apapun smua makanan ni memang mengiurkan lah!! :)

syafi said...

duh! bersyukurlah beb. ak raya kat tempat org xpat pon semua tu. hoho

/Dayah//Nurul/ said...

meriah lauk raya! selamat hari raya, krim salam lisa

grOundnUt said...

aduss...terliur plak weh...^^

nazalya said...

wuu... bestnya mknn.. aha..

siti rahmah bahrom said...

nak....!! tak kire nak jgk!

eicahaha said...

patot la senyap...
tp yg kuah kaler putih 2 amende eh???

chacha busuk! said...

saya lapar~

back to top