Tuesday, November 30, 2010

Pak Cik Gila Yang Gila



Aku balik semula ke rumah hari Ahad aritu lepas ke UKM sebab ada gerak kerja tuk dinner kolej... Masa dalam komuter tu ada sorang pak cik ni naik... Masa kat stesen Nilai kalau tak silap... Pak cik tu tak hensem pun, pakai baju kemeja kaler cekelat ngan berkasut... Tapi, dia pakai songkok, rambut die kerinting-kerinting beruban... Aku syak dia ni mereng sebab masa dia masuk komuter tu lagi dia dah cakap sorang-sorang... 



Bila dia dah duduk tu, boleh plak dia nyanyi sorang-sorang kat belakang aku... Suaranya agak mencelakekan bagi sape-sape yang mendengar... Boleh dikatakan secelake iklan Biozip... Dan dia nyanyi kuat-kuat sebab bunyik komuter tu pun kuat... Dah lah lagu-lagu Melayu zaman Jepun dulu... 

Peewwiittt

Aku dah tension gile ngan orang tua sekor ni... Camne dia boleh beli tiket komuter tu taktaw lah... Yang lagi hanjing, dia pun nak turun kat Seremban sama ngan aku... Terpaksalah aku dengar konsert dia sampai abes... 

Dah sampai kat stesen Seremban tu, kena jalan kaki plak tuk ke terminal bas... Aku pun jalan lah... Tetibe, nampak pak cik mereng tu kat depan aku... Aku pun saje jalan sebelah dia... Dia senyum-senyum plak tengok aku... Aku buat muka masam je, macam nak carik gaduh... Pastu aku pandang tempat lain... 

Sampai kat satu corner tu, ada budak-budak samseng tengah melepak... Ramai gak... Sumanya tengah duduk sambil hisap rokok... 

Grrrr... Gua samseng!

"Prrrrrrooooooooooooooooottt!!!"

Cilake! Pak cik tu kentut... Kuat gila... Dan aku rasa memang dia nak kentut kat muka budak-budak melepak tu... 

"Hahahahahaaa.... Sape plak kentut ni??" Pak cik tu gelak sorang-sorang sambil wat muka bodoh... Geng samseng kat situ sumanye bermuka ketat dan 'panas'... Aku nampak diorang sume bangun... Harap-harap pak cik tu hidup lagi lah... 


P/s: Skang aku akan wat promosi blog secara free pada setiap entri aku... 
Tiap entri aku akan promote 2 blog yang bertuah... 


Blog bertuah kali ni:
Cik Siti Aida 
Cik Piqah 
Jom terjah!!

31 comments:

Mashe said...

hahahahahahahaha!

zaMir said...

harap2 pac cik tu sihat wal afiat...
plik kan?? org2 cmni umo dia panjang plak...

doyah said...

ohh. pais ayat atas2 macam bengang.
bawah2 rupanya penyanyang. wahaha. mcm ni la ank mak :P

Miera Hassan said...

hahaha..alahai pkcik

Bella said...

haha..skunk ni mmg bnyak kes org gila eak? klaw yg jenis x kacau org tu xpela jugak,ni keje dok kacau2 org..takut pun ade gak..aishhh..

meeranamera said...

nak gelap jap... ahahhahahahhahahaha

ierayahaya said...

x suka naik komuter sbb komuter sll delay...

budak kecik said...

kahkah...
kot2 pkcik giler tu penyiasat upahan yg ditugaskn utk siasat ko.tu pasal la dia asyik follow ko je ;p

Ciao Annin said...

Ahahaha! Tapi hebat jugak pakcik tu kan? Siap boleh beli tiket komuter? Huahaha!

Setakat ni x pernah pulak aku jumpa orang pelik-pelik camtu. Tapi aku jumpa satu pakcik yang suka baca Quran dalam komuter tetiap pagi :)

BeYLa! said...

hadoyy! pacikk gila yang bangang! HAHAHA XD

Nur Izzatie Nadia Binti Subri said...

kelakar gila aaa hahahahaha

iem said...

haha....
nsb ko la paih.....

Anonymous said...

macam macam aish :D

miss miera said...

hahaha....cian kat smseng2 uh...hehe

Aishot said...

adoii..arap2 selamat lg la

Rina Rossoneri said...

hahahahahahahahaha adeiii.. naseb baik dia xkacau orang..kat komuter byk org gile loh..macam2 ley jumpa dlm komuter tuh..belum lagi kat stesen komuter

Lufti said...

haaa..pakcik tu syok ko wei paiz...secret admire...haha

al said...

ahaha.. kesian2..
camne la pkcik tu bole jd gilo ek??

cikpia said...

adoyai pakcik....... =)

NAJ HEBAT said...

haha.

gua doakan pak cik tu selamat dunia akhirat.

aDfeez said...

hahaha.. lain kali stayback la... tgu pakcik tu ok ke x lg....

eita said...

sian kat pakcik tu.....

Cempakamelati said...

Pakcik tu tak gila..dia saja buat gila tu sebenarnya..he he

Sofiayantie said...

hahaha.. kesian pakcik tu.. dia tak mintak dilahirkan sebegitu.. huhu

Nik Iman said...

haahhahaha..macam sengal!!

Faiz Tapit said...

pak cik tu yg sengal... bkn aku... hahaha

dayah said...

last pic gelik gile, pak cik tu hrp2 ok la

SukaHatiAkulah said...

ahahaha..sengal...teringat kat mak cik yg x btol sorg nih..wakakaka

SharonHaikal said...

weh ni cite betol kn?? sbb aku pn penah naek ktm ngn pakcik ni..

dy nyanyi kuat2 gile.. lagu lame2 plak tu.. pastu trsengih2..

perghh deemmit

Yaya Maisarah said...

orang gile paberet saye, mamat yg dok nyanyi kuat2 kat kedai cd angsana tuu.. gile ponn, ank org kaye beb!

Anonymous said...

bodohlah ko ni..biarpun dia gila tapi dia xbodoh mcm kau sial

back to top